(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLENEN ŞAFAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLENEN ŞAFAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dayan ey gözlerim kapanma sakın Gün karşı tepeden ağmak üzredir; Karanlık gecenin bitmesi yakın Güneş ışığını sağmak üzredir. ,, GUZEL DOST ANLAMLI OKADAR EMEK DOLU SEVGİ DOLU BİLENE GÜL GÜLÜSTANLIK OLUR SAYGILAR BABA SULLTAN,
Bir ışık aradın kara bahtında Kaderin cilvesi yara bahtında Mevsimde kış bitti sıra bahtında Gözünü bahara oğmak üzredir.
İsrersen kahrının matemini tut "Ol"muyor hiç bir şey gelmezse komut Mevlâ’nın lûtfundan kesilmez umut Beklediğin şafak doğmak üzredir.
Her satır ayrı bir lezzet değerli dostum.Sırayla sıralamışsın yüreğini sayfaya.Canı gönülden kutlarım.Hakkın dediği olur evet... Herşey gönlünce ve yolun açık olsun diyorum.
batu_41 tarafından 6/12/2011 4:23:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli dostum kaleminden beğeniyle anlamlı ve güzel dizeleri okudum, kutluyorum sizi. Sizi kutluyorum ve kalemini de , şiirlerin daim kalemin güçlü olsun , değerli şairim umarım ülkemize barış gelir ,barış ve kardeşlik için sayfanıza bir gül bıraktım.Kalın sağlıcakla Saygılarımla
Gözünle suladın hayat tarlanı Sabrın mahsulünü yığmak üzredir. ... Şu masum şafağın bir tebessümü Zalim karanlığı boğmak üzredir. .... Anlam derinliği ve uyağın, ustaca estetikle buluşturulduğu güzel dizelerden oluşan şiirinizi ve yüreğinizi ve dahi kaleminizi kutlarım. Selamlar...
Şaban Aktaş tarafından 6/9/2011 2:16:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kutluyorum adaşımı. Şu sıralar deftere giremiyorum, zaman meselesi. Bugün bu şiiri okumam çok isabetli oldu. Güzel şiir, duyarak, düşünerek okudum Teşekkürler. .............. Gözüne acı yaş değmesin kardeşim.
İnsan emeğinin ve bilincinin özgürce, kendini ifade edebileceği yarınların bilinçli umududur yürekte yaşatılan. Bu umudu yitirmeyen, bu bilinçle direnen tüm yüreklere selam olsun. Şiirin melodisi, insan odaklı yarın istemine fon oluşturmuş. Yürek ve bilincinize selam. Esenlikle...
İsrersen kahrının matemini tut "Ol"muyor hiç bir şey gelmezse komut Mevlâ’nın lûtfundan kesilmez umut Beklediğin şafak doğmak üzredir.
AMENNA RABBİN LÛTFUNDAN UMUT KESİLMEZ NEYLERSE GÜZEL EYLER ,ÇOK AMA ÇOK GÜZEL UMUT VEREN DİZELER GÜNE GELMEYİ HAK ETMİŞ, TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN.SELAM SAYGIMLA.
Merhaba dostum duygu , yürek dolu yüreğe ve güçlükalemeselâmlar olsun, değerli dostum çok güzeldi güzel şiirin ve anlamdolu dizeleri severek ve beğeniyle okudum. Saygılarımla
hocam harika bir siir muhtesem. kaderinde insanin ne varsa yasar dogarken alnina yazilmis yasayacaklarimiz ve olumumumuz de ne kadar yasayacagimiz bellidir alnimizda kader cizgisidir adi.kaderi bazen sebepler bazen nedenler bazen elinden olmadan yasarsin tanrinin bazi verdigi derlerden ders cikarmak icindir yasattiklari ve yasayacaklarimiz.kaderimiz gunun dogusuyla basliyor gune batisiyla devam ediyor gecenin karanliklariyla her gune bazen farkli baslasak da huzunleri acilar yasasak da guzel gunleri de goruruz ve yasariz.siir butunuyle harikaydi.kaderimiz geliyor omrumuze acilariyla tatlisiyla bize bahtimiz bazen kaderini de kendi ciziyor iste kadere boyun egiyoruz bazen elimizde olmadan yuregimiz baska soylesede direnemiyoruz sartlarin baskisina.
İsrersen kahrının matemini tut "Ol"muyor hiç bir şey gelmezse komut Mevlâ’nın lûtfundan kesilmez umut Beklediğin şafak doğmak üzredir
mevlanin lutfundan umut kesilmez hic bir zaman hep umut vardir ve bekleriz sabirla .yurekten tam puan.
Zifiri bir kâbus gecenin tümü Gitgide körleşir çile düğümü, Şu masum şafağın bir tebessümü Zalim karanlığı boğmak üzredir. ******************** Şiir mükemmeldi, Her bir dörtlük, duygu pınarıydı, Her bir mısra şelalenin paralel akan sularıydı. Tebrikler, Saygılar.
Bu gün okuduğum şiirler içinde kesinlikle günümün şiiridir. Sözcükler sırf kâfiye olsun diye iliştirilmemiş, anlam bütünlüğünü ilk dizeden son dizeye kadar koruyan harika bir şiir. Kutlarım. Selam ve sevgimle.
"Ol"muyor hiç bir şey gelmezse komut
Mevlâ’nın lûtfundan kesilmez umut
Beklediğin şafak doğmak üzredir.
Ödülüne yakışmış harika dizeleri gönülden kutlarım...emeklere sağlık...çok selam...