İnce öğütüp Sarı sevincinden tanelerini Ak bir zerre/ Sordu Yaz tarlalarının/soluğuna
Güzellik nerede?
Hikâyenin Tozlanan sayfalarından gülümseyerek Konuştu Yaşlı bilge /Hayali
Kendinden öte doğma isteminin Olduğu yerdedir Ve İki yüzü vardır Güzelliğin Sevmek ile yok olmak
Pek yakındırlar Birbirlerine Kuşkuyu gözetlerken Bakmazlar karmaşalarından Yalınlığına /zamanın
Bıyık altından Hüzünce gülümsedi Saklanan Ay Daha bir parlaklaştırıp yüzünü Yüz yıllardır Bildiği söyleme
Uzakta Uzun bekçi düdükleri Yaraladı Aykırı söz çağında ___________Uykuları
Bezgin bir çalgı eşliğinde Körebe oynayan Çocuklar Yolcu etti Sırtlarına binmeye hazırlanan Kentin Yol göstericiliğinde Geceye Güzelliği Kararınca_________
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzellik nerede// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzellik nerede// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel yazan güzel sunan değerli arkadaşım yoksa ağabeyim mi desem her dizesi övgüye akan ırmaklarda arınmış ne güzeldi yine kıymetli şair var olsun dizeleriniz yürek mürekkebiniz hiç susmasın saygımla tebriklerimle..
Şiirin kalbinin attığına inandığım dizenin önünde diz çöktüm.
İki yüzü vardır Güzelliğin Sevmek ile yok olmak
Yaşama hep iki ucundan bakarız neden se .Bende de bu vardır.Ya siyah ya beyaz olmalı.Ortalarda alacalı gri tonlar en kötüden bile kötü gelmiştir bana hep.Sayın şair dostumda da aynı yaşam prensibini duyumsadım .Ya hep ya hiç gibi. Olmak ya da olmamak gibi.Haklısınız değerli dost güzellik ya olmalı ya da yok olmalı. Olur gibi, " mış " gibi yaşamı duyup duyurmanın kendini kandırmayla paralel giden bir yol arkadaşlığı var ki bu arkadaş hep sapaya sürer , hep dağa, hep çıkmazlara insanı.
Şiirin muhtevasına genel hatlarıyla değinecek olursak ; Tamamen imgesel kurgu yöntemiyle sayın şairimiz " güzelliği " sorgulamış dizelerinde.Bunu yaparken de doğanın ruhunda karşılık bulmuş renklerini, dokunuşlarını duygularına uyarlamış.
Kendinden önce doğma isteminin olduğu yerdedir ve iki yüzü vardır biri sevmek diğeri yok olmaktır demiş.
İnanın olamaz böyle birşey burdaki felsefi derinliği görmemek için insanın ya kör ya da cehalete aklıyla düğüm atılmış biri olması gerekir.İnanılmaz etkilendim.Dönüp dolaşıp buraya geliyorum farkındayım ama öylesine bir enginlikli düşündükçe haklılığına ve duygulandırışındaki etkiye karşı çıkamıyorsunuz.Her ne kadar yok oluşu bile güzellik sayarken verdiği olumsuzluğu duyumsasanız bile.
En sonunda öyle bir bağlamış ki şairimizböylesi geniş bir açılımdan sonra gecenin karanlığına şartsız hükümlü kılması işte burda benim bütün dizbağlarımı çözdü.Tüm güzellikler gecenin, karanlığın bağrında mı yol alır hep böyle demekten kendimi alamadım.
Ama şöyle bir düşünecek olursak her güzelliğin bedeli ağır oluyor, her güzel denen şey acılardan, karanlıklardan geçiyor. Sonra sonra aydınlığa ulaşıyor ki.Burda şairimizin araladığı umut kapısı beni en çok sevindiren nokta oldu ki hangi gecenin sabahı olmamış ki... baki karanlıkta kalmış.Hangi güneş sabahına hep küs kalmış...
Umutla güzelliklerin daim olduğu bedelleri acısız ödenecek yaşamlara diyelim inşallah herkes için.
Değerli eserinizi ve yön veren yüreğinizi tüm içtenliğimle kutlarım değerli dost.Kaleminizin kaviliği daim olsun.
muhteşemdiiiiiiiiii selamlar