Ve Sesimden Derin soluğum düşerken yüzüne Mor salkımlar altında cenneti vaat edeceğim/süresiz
Mevsiminde açan Sarmaşıklar saracak tüm yönlerimizi O zaman Ötelenip Yitirecek umudunu Kötü düşlerin uyanışında Giysilerinin altını gözleyen Çiçek böcekleri
Uzun olacak sevgili Ardımızdakinden Önümüzdeki yol Eğer kopartmazsan İçine çivilenen uzaklı sancılarını Kendim gibi Gelip Yaşam ortaklığımı sunacağım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mor salkımlar// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mor salkımlar// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun olacak sevgili Ardımızdakinden Önümüzdeki yol Eğer kopartmazsan __________________________________İçine çivilenen uzaklı sancılarını Kendim gibi Gelip Yaşam ortaklığımı sunacağım…
Yollarınızda çiviler paslı tel örgüler olmasın şair... Tebriklerimle...Saygılar...
geleceğe selam olsun, güzel planlar amaca gitmek için hoş bir yol, keyifle yürünesi... kendimizin varlığını devam ettirirken ötekilerde yok olmaz umarım - evrenin dili ortaktır kişi yeter ki seslenmesini bilsin Çinde de anlaşılır Maçinde de Urum elinde de anlaşılır...
Tebrik ederim emeğinize sağlık... kutlarım, kaleminiz kelamınız daim olsun...sevgiler...
greentea76 tarafından 6/11/2011 11:35:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
"YAĞMURU BEKLEYEN KÖKLERİMDEN KOPUP GÜNEŞSİZ DALLARIMLA GİRECEĞİM YÜREĞİNE..." Sevilen bir yürek'te ,damar damar kök salıp ,oraya yerleşebilmek,her kul!a nasip değil. Bu ayrıcalık, sevgiyi hakedenindir bence.Kök sarmaşıklar gibi dolanıp,iki ayrı bedende , tek yürek olmaktır bu...Selam olsun ,böyle seven ve de sevilenlere...
Sana ne ötelerden Ne de tarih öncesi bir dilden Kıraç toprağımın ortasında Yaşadığım anlardan Kendi lehçemle sesleneceğim sayın şairim.işte bu dizeler..binlerin onbinlerin....haykırmak istediklerine bir tercüman ve aracı oluşunuzun ayrıcalığı..hemde olabildiğince net olabildiğince özet...ve ben bu dile gelen yüreği,yazan kalemi kalpten kutluyorum
Lakin bir başka hususta diyeceklerim var izninizle. Bir dokun bin ah işit gibi olmazsa! Yazmak.. Yazı ile anlatmak; sözü, düşünceyi özel işaret veya harflerle hayata bakışı yüreğin sözünü kaleme dökmek.. Bazen iç dökmektir, ferahlamaktır yazmak. Bazen de yazdıklarının yanlış anlaşılması sonucu iki arada, bir derede kalmaktır. Ama hepsine rağmen bir çeşit özgürlüktür, kendini anlatabilmek, paylaşmak yazmak; hesap vermeden ve dilediğince...
Hayat denilen yolda binbir sıkıntı arasında yol alırken, soluklandığımız, bir katre bile olsa nefes aldığımız bu-şiir limanında; geldiğim günden beri nice kalemleri okudum, nice kalemler gördüm. Beğendim-beğenmedim. Hoş zaten herkes her yazılanı beğenecek diye kural mı var ki? Renk ve zevklerin tartışılamayacağı gibi göreceli bir kavram şiir. Kim kime göre şair-değildir? Terazisi mi var sanki?!
Kimi zaman; çok yazmak, çabuk yazmak da hiç önemli değildir. Dünya, nasıl yazdığınıza değil, ne yazdığınıza bakar çünkü.
Velhasıl... Dünyada herkesin sadece kendi için dahi olsa yapması gerektiğini düşündüğüm olay yazmak.
Bazen de öyle kalemler gördüm ki; sayfama bir kez dahi uğramamıştır ama ben hiç vazgeçmedim okumaktan. Vazgeçmeyeceğim de. Zira umurum olmamıştır gelmesi gelmemesi, al gülüm ver gülüm misali yorum yazıp/yazmaması.. Yazıyordur yazmayı bilendir çünkü.
Ve.. gelelim size. Siz 'Şair' siz! Siz s-imgelerin 'Şair'i. Siz sözcüklerle dans edebilen g-izlerin 'Şair'i. Bilirsiniz ki sizi, yüreğinizden kaleminize düşenleri okuyan sadık bir okuyucuyum.
Ve.. Bu kez tevazu göstermeyeceğim! Ben iyi bir okuyucuyum. (Çoğundan kötü bazısından iyi yazsam-yazamasam da) Şiirden anlayan ve yorumlayabilenim..
Sizin şiirlerinizi okurken hep şunu düşünmüşümdür.. Elbet her şiir emektir. Lakin düşünmüşümdür! Bazen; vasat denilebilecek şiirler bile zaman zaman günün şiiri seçilirken; hemen her 'Şiir'i güne düşebilecek kalitede olan bu yetkin kalem sahibinin yazdıkları neden-niye hiç güne gelmez!? Hiç mi görmez seçici kurul diye!
Şimdi güne düştüğünü görünce nihayet! Nihayet dedim... Nihayet görülmüş, görmüşler. Geç kalınmış bir farkındalık olduğunu düşünüyor olsam da; günde görmek çok güzeldi.
Sitenin bu özelliği görmediğiniz g/özden kaçan bir kalemi okuyucuyla buluşturuyor. Sizi takip eden, bilen zaten biliyor yazdığınızı yazan olduğunuzu. Yazıyorum diyenden daha fazla yazabildiğinizi.
Lakin; bilmeyenler, okumamış olanlar da; bu güne düşüş sayesinde; kaleminizi görüp okuyabilecek. İşte bu yüzden güne düşen şiirleri ve yönetimin bu sistemi uygulamasını seviyorum, bu yüzden anlamlı, doğru, yerinde.
Hakkıyla gelmiş güne. Fazlasıyla yakışmış/yaraşmış yerine. Kutlarım can-ı gönülden. Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz ve siz hep ama hep yazın 'Şair'.
Yorumsuzluğa beş kala… Ağzım dilim ıslak… Dudaklarım sana çatladı… İçim sana ve ne yazsam az geliyor varlığına… Bir ayna olabilseydim elbet… Bakacak kadar duracaktın bana karşım olup…
Yani İlk baştan olmasaydın sonunda sensizde kalmayacaktım ben… Terimden silinmene damlıyor şimdi merdivenlerden dökülen boncukların peşinden koştuğumuz anlar… Ben ‘’Yar’’ desem? Senden başka yine kim anlar? Gözüne uyku dökülmüş bir gece ve uğruna yazılmış binlerce hece arasında… Ne SEN ayrılabildin ben’den nede BEN sen’den ayrıldım hecelere…alıntı...
SAYGIDEĞER ŞAİR.. Kıymetli arkadaşım her dizesi şahsına münhasır usta kalemini kutluyorum nice güzel yerlerde görmek dileği ile teşekkür ediyorum saygımla tebriklerimle...
Uzun olacak sevgili Ardımızdakinden Önümüzdeki yol Eğer kopartmazsan İçine çivilenen uzaklı sancılarını Kendim gibi Gelip Yaşam ortaklığımı sunacağım…
O uzun yolların bir ömür vuslatla sürmesi dileklerimle tebrik ediyorum günün mükemmel dizelerini ve değerli dost şairimizi.başarılarınız bitimsiz olsun .saygımla.
Sıfatlar genellikle tek yapım eki alır;üst üste bindirilen yapım ekleri sıfatın anlamını bozar.(Buradaki "UZ-A-K-LI" sıfatında olduğu gibi) Türkçenin çağrışım mantığına da ters durumlar ortaya çıkabilir dikkat etmeli.
Ve Sesimden Derin soluğum düşerken yüzüne Mor salkımlar altında cenneti vaat edeceğim/süresiz... üstad tebrık ederım yazan yüreğin daım olsun yüreğine sağlık kutlarım
Ardımızdakinden
Önümüzdeki yol
Eğer kopartmazsan
__________________________________İçine çivilenen uzaklı sancılarını
Kendim gibi
Gelip
Yaşam ortaklığımı sunacağım…
Yollarınızda çiviler paslı tel örgüler olmasın şair...
Tebriklerimle...Saygılar...