aynaya düşen delik deşik gölgede ne kadar varım ??
Yelkovan 9’la 1o arasında oyalanırken, 6’ya kovalanıyor akrep..
Uykumun birinci evresini kaçıran bişey ; //Sevdiğimden değil *şey* zamirini kullanışım, Yerine geçtiği adı söyleyemeyişimden...// Arsız bi kaktüs düşünceler Dikenini batırmış bedenime. Susturmak için, Çölün yağmuru içtiği gibi ; İçiyorum bi bardak suyu içime: ......................................yetmiyor(sun) ..................................................bitmiyor(sun) ...................................................... ......gitmiyor(sun)
Suya düşmüş mürekkep damlası gibi, Kaplıyorsun odamın içini.
Bütün saatlerin bozulduğu zamanlarda, Duran zamana inat! İnatlaşıyorum sadece. Dibi delinmiş cebimde , Kırmızı toprakla yapılan hayallarim,,, Eldivenlerimi çıkarttığım kısacık an içinde; İçimdeki koskoca seni, Baştan sona hatırlayabilen bir ben; Ayrı notalarda dans ediyoruz.. (ki sanırım ayrıyız) Bi tek ayrılık cümlelerini beraber kurmuşu(z)m.. .................................................................kurdum .....................................................................kuruyorum ..........................................................................kuracağım
Ben kapatırken yanıklarımızı Sözde soru cümleleriyle, Unuttum; Karabasanların aşkı ne kadar sevdiğini Çöreklendiler üstümüze, Susamlı bayram şekeri gibi... Anlayamadı(k)m..
Kırılgan umutlarım iflas ederken Gecenin suskunluğuna; Yolculuğum biteli çok oldu aslında Eskidi çekçekli valizim, Ve tuzlu değil sana dair gözyaşları, Kurudu fırçanın ucundaki boyalar, Ve kabuğuna kaçtı tüm salyangozlar.
Zamanı sorma Yoktur uykusuzların zamanı Ve hep dün’de kalmıştır bugün’ü.
Aşk ateşinin dumanında kalmış bi aynada Sana kaçan benliğime bakarken, Aynaya düşen gölge senin değil... Yere düşen sayfalar gibi dağılıp karışmış mı herşey, Yoksa ben mi bi hiç’im.. Gözlerim karanlıkta kaldı desem; O zaman aynada bana bakan gölge de neyin nesi? Ben miyim o ? Delik deşik.. Sana kaçmamış mıydı benliğim? Aynadaki gölge bensem; Sendeki kim? aynaya düşen delik deşik gölgede ne kadar varım ??
22.o5.2o11 gümüş
Birisi bana ne yapıyorsun deyince kısık bi sesle HİÇ diyorum. Kimse anlamıyor; H’ayatın İ’çinden Ç’ıkıyorum... ..........................yılmaz erdoğan................................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aynaya düşen delik deşik gölgede ne kadar varım ?? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aynaya düşen delik deşik gölgede ne kadar varım ?? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şairem her zaman beklerim.. şiirlerimi dilsiz bırakmayınız. zira onlar sizlerle dilleniyorlar.. farklı maskeler giyiniyorlar; farklı nefeslerde farkllı can buluyorlar.. her gelişiniz beni onurlandırır... tekrar sevgi ve saygılarımla.. :))
Ben kapatırken yanıklarımızı Sözde soru cümleleriyle, Unuttum; Karabasanların aşkı ne kadar sevdiğini Çöreklendiler üstümüze, Susamlı bayram şekeri gibi... Anlayamadı(k)m..
Çok mükemmel anlatımdı,sevgi dolu yüregine sevgi ve saygılar arkadaşım........
onur verdin sayfama... mutkuluk neşa getirdin.. sevgi ve saygılarımla.. yüreği sevgi dolu insanlar kaderin olsun arkadaşım... teşekkürler yürek dolusu...
Suya düşmüş mürekkep damlası gibi,
Kaplıyorsun odamın içini.
güzel bir teşbih. değişik bir kalem
selam ve dua ile nice şiirlere