(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendi İçime Hayvan_i Duygularımı Kustum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendi İçime Hayvan_i Duygularımı Kustum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hoşgeldiniz sefalar getirdiniz degerli şair.. kelimeleri gizli saklı kullanmayı severim.. okuyucu daha cok şey alıp gider şiirden gibime geliyor.. en derin saygılarımla.. teşekkürler..
Çok doğal dır böylesine güzel bir şiiri yazmanız, çünkü siz de bir insansınız şair dost... Hiç dişi olmayıp da lokmaları çiğnemeden bile yutan gariplerim de insan.Onlar da bir kaşık su arıyorlar kendilerine girip de içinde boğulsam diye. Güzellikler diliyorum Saygı ve sevgiyle.
hoş geldiniz gönül sayfama.. çokca mutlu ettiniz yorumunuzla.. ayrıca iki kelimeyi bi araya getiremeyen insanlar da var.. :)) yine de kimse boğulmasın bi kaşık suda.. . saygılarımla..
En hüzünlü mısralar takılmış diline
Kuşlar misalı en ulaşılmaz tepede..
Kutlarım ,zevkle okudum...
Sevgim sevgin olsun can şaire sevgi ile kal esenlikler dilerim...