(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
temiz sicil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
temiz sicil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok değerli yorumlarınız ve incelğiniz için teşekkür ediyorum...Saygılar...
Şair Eşref'e: -Efendim,diye sormuşlar.Hicivleriniz zehir gibi olmasına rağmen,neden hicvettiğiniz kişilerin isimlerini vermiyorsunuz? Şair Eşref: -Numarasız gözlük gibi kullanılsın diye demiş.Bütün bozuk kişilere uygulanması için öyle yapıyorum.
Saba35 tarafından 8/28/2007 1:16:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
dolaylı ve dolaysız olarak iş hayatından soğumanıza neden olan yaratıklardır. günlük hayattakiler başınızı ağrıtmıyor siz istemediğiniz sürece ama iş yerindekileri yok edemiyorsunuz. iş ahlakının ve iş anlayışının içine ediyorlar..
Ve haykırdı !!!göğsünü gere gere sicili beş para etmezlere.''.yalakalarrr..bana bunu yaptıramıyacaksınız ne kirli bir sicilim olacak nede şaklabanlık yapacak onursuzluğum''....Buna göre 765 sayılı TCK nun m.266.geregi 2yıl 6 ayla hapisi ön görüldü....:))Saba arkadaşım gerçekten alkışlanacak şiir..bunlar her yerde var..kutluyorum bu onurlu yüreği...
baki ceylan tarafından 8/28/2007 9:22:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
ben o sözünü ettiğiniz sicil olayına bigâneyim ama bu şiirin sicilinin çok temiz ve güzel olduğunu görebiliyorum....teşekkürler...tebrikler...saygımla...
bizler de görmek istemediğimiz için yazıyoruz ya değil mi arkadaş. ama onlar şaklabanlık yapmaktan o kadar yoruluyorlar ki şiir okumaya mecalleri bile kalmıyor.şiirin güzel bir taşlama olmuş sevgiler.
tebrikler şiire...