Okuduğunuz şiir 21.5.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
deprem
ey Allah’ım... annelerimize de sen mi öğrettin, sallayarak uyutmayı, sarsarak uyandırmayı ve dahi uyanmazsak suyla yıkanmayı...
oysa biz kulların yanmaktan korkarız en çok dilimize değen bir kor sarsar yüreğimizi
ey Allah’ım yine de ateşte pişiririz herşeyi sen de bizi ateşte pişir lakin yakıp ziyan etme bu çamurdan testiyi belki içine su koyarsın bir yanmışın ruhuna serpilmek için
ey Allah’ım hani "kün" demiştin su döküp ham kile sonra emretmiştin secdeyi ateşe bile..
yakma bizi sarsılarak uyanmazsak su dök..
her türlü ahkam ne de kolay geliyor bu pişkin dile ey Allah’ım sen bizi seversin biz sana sırtımızı dönsek bile...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deprem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deprem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık,"Görelim Mevla neyler ,neyler se güzel eyler,"insanoğlu ölüme her an hazır olmalı misafiriz fani dünyada,Râbbim ölümünde hayırlısını nasip eylesin AMİN..
ALLAH' ım vaz geçme bizden... Ne çok kirlendik nefsin elinden, yu bizi, arıt bizi...