içinde kocaman ulu dağ heybetli eteklerinde oynaşır kuğular, badem çiçekleri ebruli işlemeli bir kenarı uçurum kayalıklar tıpkı ülkem gibi fayları kırık uçmaya korkar oldu özgür kuşlar hırçın denizin ortasında kulaç atan dalkavuk.
oysa, yangınlar deşifre ediyor duygunun geçmişini yalancı emziklerde avutmuyor nasırına battıkça kan damlayan deve dikenini
/sürüsüne bereket okurken sevginin kurban etmek ister aşkın ebediyetini/
nedir içindeki boşluk? yakan güneş! sevmişti kirpiklerinde yeşeren dolunay kaybolan ateş böceği gönlüne eş adaklarına pay bıraktı yaslı yüreğini.
diyeti ödenmeyen ateş ara-sıra sönmüş volkan ortasında demirliyor gemiler. etrafında deniz kızları saçlarında yosun kokusu mimoza çiçeklerine kardeş dümeninde masumiyet öpüyor dudaklarından rotası hasret/ özlem kokan iki damla gözyaşı ile ıslanan gamzesi tırmanır karlı doruklarına dağların.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİYETİ ÖDENMEYEN ATEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİYETİ ÖDENMEYEN ATEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA BİTANEM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE ÇOK GÜZEL ŞİİRLER KARŞILIYOR BENİ HAYRANLIKLA OKUYORUM GÜZEL YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLARIM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BU NADİDE SAYFADA SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL
''rotası hasret/ özlem kokan iki damla gözyaşı ile ıslanan gamzesi tırmanır karlı doruklarına dağların. '' ======================= Hecede olduğu gibi serbestte de güzel yazan kaleme selam olsun. Saygımla.