Bu gün; Hiç havamda değilim, Burulur yüreğim, eziğim, Tepeden tırnağa kadar acıyla doluyum. İçimde inanılmaz bir hüzün, Omuzlarımda taştan ağır bir yük, Hangi yana dönsem çıkmazdayım, Çıktığım her yol gözümde büyür, Dört yanımda cehennemin ateşi körüklenir, Ecelle tek kişilik dansım ilişir gözüme, Her köşeden uzatır başını, Bakışları ölüme davetkâr soğuk, buz gibi, Kimselere görünmeden sessizce, İzbelere çekilip onunla gitmeliyim.
Hangi yana gitsem hayatın bilinmez labirenti Çözülmesi zor anlamsız bir bulmaca!
Biliyorum; Uzansam mutluluğa, Elimde kalan hüsran ve yalnızlık, Gözlerime düşen sonsuz uçurumlar, Kaldırım taşları kadar soğuk bakışlarım ölümcül, Şafakta aydınlığa ihtiyacım olacak mı? Bilmiyorum bilemiyorum! Hırpalıyor figanlarım sol yanımı beli belirsiz. Hüzünlü şiirler yazdırıp kırdıracak kalemimi, Karanlıkta bir yüreğin hıçkırıkları duyulur, Kaldırmak isterim üstümdeki sis perdesini, Anlatamam resim edemem ki içimdeki kimsesizliği, Vurur sızısı sırtıma boncuk boncuk ter dökerim, Düşerim çaresizliğin hiçlik kokan koynuna, Bükülür boynum, tutulur dilim, Ve sonsuza kadar susmak isterim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susmak isterim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susmak isterim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sakın susma Dersimin asi gülü, susma ki içinde katmerlenmiş yaraların kabuk bağlasın ve iyileşsin akıt içindeki acıları, hüsranları şiirin dizelerine tebrikler sana yakışan hüzünlü bir şiir, inşallah bir günde mutluluğu kana kana içer ve şiirlerine akıtırsın.
Susmak en güzel cevaptır bazen ve sus düşer dilimize yine beğeniyle okuyup dinlediğim bir şiir Sayın POLAT her iki şair dostu yürekten kutlarım saygımla.
Bükülür boynum, tutulur dilim, Ve sonsuza kadar susmak isterim…
Güzel şiiri yazan yüreğe güzel şiire sesi ile nefes olan Gam_Seli nefesine sağlık İki güzel insan ortaklaşa harikalar yaratığı güzel şiiri okumak dinlemek ayrı güzellikti Tebrikler her dem selam sevgi dua ile..
Of be bacım bu ne hüzün bu ne tükenmişlik şiirin her satırında keder yüklenmiş sevgi şiirleri bekliyorum özgün kaleminden düşündüğün umutlarla bezensin satırlarda sis bırakmasın duygu bağından ezgiler sunsun şiirdi sayfandan okuduğum saygılarımla gamselide tınıya öyle dokunmuş ki kutlarım iki yüreğide
Boynunu büküp oturma öyle Bu acıyı çeken bir sen değilsin Ben yandım küle döndüm kaç kere Dua et ALLAH’A sen ben değilsin
İsyan edip oturma ıslak taşlara Boşver aldırma hiç akan yaşlara Az mı göğüs gerdim kara kışlara Dua et ALLAH’A sen ben değilsin
Teselli ederken kendim de yandım Her söylenen söze inandım kandım Her yüze güleni ben bir dost sandım Dua et ALLAH’A sen ben değilsin Mahmut Ali BULUÇ 21 04 2007
Sayfanıza bu şiirimile katılmak istedim dert çekmiyen kul görmedim daha saygılar .
Hangi yana gitsem hayatın bilinmez labirenti Çözülmesi zor anlamsız bir bulmaca
İşte aynen haklısın inan şu zamana yaşayıp eren her canlı bu şekilde yaşam içinde aynı zamanda kendi içinde de böyle düşüncelere götürdü şiir dinlemeside ayrı keyifti Susmaya gelince yerinde olan konuşma ya da susma çok ANLAMLI oldugu kadar çok da keskin anlatım işidir
cnm bazen susmak tek çare gibi görünür oysa sessiz çığlıklarımız içimizde patlar çok güzel bir anlatım yüreğimde hissederek seslendirdim yüreğine sağlık
çok güzel içini dışa vurma sanırım kendini kısa cümleler ile ifade etmek harkulade bir şey benim yapamadığım şey işte yüreğine sağlık mutluluk senin olsun arkadaşım tebrikler
sevdim bu şiiri ve şairi tebriklerimle