(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yordun yorgunum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yordun yorgunum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baktığım her yerde karşımdasın yar, Bedeni kaplayan ağrılarım var, Merhemim sendedir gel de kendin sar, Tüketme çareyi yordun yorgunum.
YORGUN OLAN GÖNÜLLER VE KOLAY GİTMEZ ONUN YORGUNLUĞU .YİNE ÇOK GÜZEL ,HÜZÜN VEREN DİZELER.TEBRİK EDİYORUM.VE KADİKÖYE YETİŞEMDİM ÇOK ÜZÜLDÜM SENİ GÖREMEDİĞİME.BAŞARILARIN DAİM OLSUN .ARKADAŞIM SEVGİMLE.
Gülşen sille yemiş hain felekten, Zoru yaşadım ben geçtim elekten, Ele bal bana da sundun kelekten, Yetmez mi çektiğim yordun yorgunum --------------- Gülşen aşktan yana çok yanıktır Hep salanır gülbahçesinde Onu seyreder sevdalısı o farkında değildir Ve güzellik aşkıyla yanarak Kavuşamayacağım yüce şanına Yanık yanık söyler şiirlerin Bir türlü o yaraya yanıt bulamadım Kah ağlarım,kah düşünürüm o yara...
Güzel bir şiir okudum.. Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla
Gülşen sille yemiş hain felekten, Zoru yaşadım ben geçtim elekten, Ele bal bana da sundun kelekten, Yetmez mi çektiğim yordun yorgunum.
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT 23.5.2011/ BURSA -------------------------------------------------------------------------- Sevgi ve hüzün şiirleri ustasından harikulade güzel bir özlemi şiiri. Okudukça akunası kılıyor özenli çalışılmış anlamlı eseri. Duygu ve özlem güzelliği, buram, buram sinmiş şiirin her sözcük ve dizesine, seylaplar gibi kaplamış, şiir bütünlüğü şiireselliğin manifestosunu oluşturmuş adeta. İnsana sevgi temasını süreklki düşündürüp rahatlatan, sevginin insan yaşamının temeli olduğunu tekrar tekrar hatırlatan ve hiç unutturmayan; sevenlerin ne denli munis ve de karşılıksız fedekarlıklarını sınırsıuz sergileyen gerçek şiir çalışması yapmış, bu şiirinde de değerli dostumuz GÜLŞEN POLAT. İnsana insan oldupğunu, herşeyi ne pahasına olursa olsun sevmek gerektiğini, en güzel ve emin yolların sevgi yürüyüşleri ile bulunabileceği felsefesini mükemmel işlemiş ve yansıtmış bu şiir. Ve de; özlem ve sevgilerin ayrılma kardeş, bütün olduklarını. İçtenlikle kutluyorum yetkin şairim, değerli dost yürek Gülşen hanım sizi. Yine arşivimde olacak bu şiirde en yüksek puanla. Esenlik dilek ve selamlarımla. Kemal Polat
Biliriz de Yitirilecek zaman olmadığını yaşamda ve ertelemeye gelmeyeceğini sevinçlerin Yine de Belki korkumuzdan Belki de yaşamın her gün yüzümüze vuran acımasız zorluklarından Ayrılık,gurbet ve sevda yanılsamalarımızla Suya düğüm atan kimsesizliğimiz içinde Ölüm beklemeye kurulu bir ömrü sürmenin yarasında yoğrulup yoruluruz....
Tebrik ederim kardeşim Güzeldi şiir Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Dostlukla....
Gülşen sille yemiş hain felekten, Zoru yaşadım ben geçtim elekten, Artık düze çıkmışsınız kutlarım kıymetli dost arkadaşım yazan yüreğiniz acılardan uzak kalsın saygılar .
Offff dersimin hüzünlü gülü offf yorgun olan bir tek sen misin? şöyle bir etrafına bak o kadar çok yorgun ve hayata küskün var ki belkide onların yanında acılarımız hiç gelir.Usta kalemine yakışır hüzünlü bir hece şiiri yine terkisine alıp götürdü beni tebrikler.
anlamadığım bir şey var. sadece yorumda bulunmak için yorum yapmak, yazan arkadaşa yanlışını onu incitmeden söylememek, ve ben sayfana yorum yaptım adresinde bulunmak için yorum yapmak, size ve o arkadaşınıza ne kazandırır.
YAZGI24 tarafından 5/23/2011 11:59:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kutlarım.
Mükemmel bir eser.
Devam et..