Yalçın kayalıklarla süslü düşlerde vardın, Buğulu ve kırılgan sabahlara uzanan, Gizemli zirvelerin ötesinde yaşardın, Aleviyle tutuşup kendi özünde yanan!
Bir beyaz gelinciktin hülyası güne kırgın, Nezaketi vefanın varlığına taç olan, Ay güneşe nazlıdır belki biraz da yorgun, Zariftin ve narindin, Rabbine muhtaç olan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHRAZAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHRAZAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalçın kayalıklarla süslü düşlerde vardın, Buğulu ve kırılgan sabahlara uzanan, Gizemli zirvelerin ötesinde yaşardın, Aleviyle tutuşup kendi özünde yanan!
Bir beyaz gelinciktin hülyası güne kırgın, Nezaketi vefanın varlığına taç olan, Ay güneşe nazlıdır belki biraz da yorgun, Zariftin ve narindin, Rabbine muhtaç olan!
saygıdeğer şairem sayfanızdan son derece güzel ve lezzetli bir şiir okudum yazdıran yüreği yazan kalemi tebrik ederim. Dostluk vefa insanlar için en önemli değerdir.Dostu olmayanın dostu olmaz vefalı yüreğini kutlarım.
Hürmetler efendim değerli sayfanızda çok anlam ve yürek taşyan güzel bir şiir okudum kutlarım sizi ve şiirinizi.Yüreğine sağlık dost şair, kalın sağlıcakla.
Armağanların en güzeli çok güzel dizeler vefalı yüreğine usta kaleminie sağlık can bacım,bu güzel dizelerin ilham kaynağı arkadaşın doğum günü kutlu olsun, nice mutlu yıllara sağlık sevgiyle erişsin inş.tebriklerimle selam sevgiler.
Sevgi,hasret ve vefayı yüklemişsiniz şiirinize.Akıcı ve güzel olmuş.Arkadaş dediğin sevginin katıksız sunuluşu, sevginize karşılık bulunuşudur.Şahsınızda arkadaşınızın da doğum günü kutlu olsun.Gönlünüze ve kaleminize sağlık.
Bir beyaz gelinciktin hülyası güne kırgın, Nezaketi vefanın varlığına taç olan, Ay güneşe nazlıdır belki biraz da yorgun, Zariftin ve narindin, Rabbine muhtaç olan!
NURAY adıyla özdeş, aydınlığı özünde Tevekülle tartılan nektar vardır sözünde Bir tebessüm halesi parlar nurlu yüzünde Nice mutlu yıllara hem kışında yazında_________hisbey
doğum günüm 26 aralık.. o güne kadar ne yapıp edip sana kendimi tanıtmalıyım :):) çok güzel bir hediye..hem arkadaşının doğum gününü hem de senin bu güzel şiirini tebrik ediyorum..sevgiler..
ne güzel bir hediye.. benim de sevdiğim bir arkadaşım Nuray ALPER. DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN:) NİCE GÜZEL SENELER GÖRSÜN İNŞ. usta kalemine güzel yüreğine sevgimle.. her dem şiirle*