kesretten kinayedir verdanın dağlara şâyân ah-u zârı zahiri kesafetten hayli ırak yaftasında nedamet anılsın yıllar yılı şeksiz /a ş k ile k e t m e t
son söz azad bir ku/r/şun kanadında çırpını çırpını gelir de son kez konar verda’nın dudaklarına, en mükellef ordulara bile diz çöktüren sükunet olur tercümesiz…
girift zamanların nârı yakar feracemi lütfun nazenin bir dilhun gürizgahında okunur aşkın kahır mukaddimesi müptelâsı değilim saba serini nefesinin kâfi sesin gül ezgisiyle tenime sinsin
mazlum olduğu kadar manzumdur yedi veren güllerin feryadı gecenin taranmış saçlarında raks eder inkisar… şebnemler kurur kirpiklerimde yangın yeri gözlerim kelebekler renk vermez mevsimlerin simsiyah günahına maidir her daim hicran dolu bulutların yazgısı hicret türküsü olup düşer doruklara
sabık acıların hesabını darası alınmış bir hayata yüklediğinden hatırı sayılır bir sızı zorluyor gün be gün sol yanımı
infazı yarım kalmış bir mahkumum en fazla göğsüme kurşunlar döküyor a ş k amansız…
geçmişle bu günü ben aldattım istenmeyen bir cenin mahremindeyim tutunmuşum yüreğinin rahmine ağla ki düşük yapsın artık gözlerin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
inkisar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
inkisar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
neyse ki ben o şiirleri kaydetmiştim..yoksa çok üzülürdüm,baskıcı tutumumda cabası,şaire:)))
ve sakın körelmeyin..ahhhh yakan şiirleriniz sizin...
''bu; ne ilk ne de son seslenişim sana mahlika, seni kırk kat yamalı bir bohça içinde itinayla saklarken, ve aklamaya çalışırken siyah bir aşkın elinden bilemedim; dudağımdan sızan bir katre tebessümü de katlettiğimi. bilemedim mahlika, son kez affet bu mavi yüreği... ''
sevgili sibel, öğrencilerim bazen kalemlerinin iki ucunu da açıyor, öyle kullanıyorlar derste. sanırım benim şiir yazdığım kalemin de iki ucu açık,Ve oldukça keskin.yazıyorum yazıyorum körelmiyor önü arkası :) her şiirimin sıkı takipçisine sevgiler. diğer şiirlerimi maalesef silmek zorundaydım, kasıt yok,şartlar diyelim...
inkisâr , gücenmedir diyeliim sadece sevgili nâ-gehân, beddua kelimesi bana çok uzak...ben ne beddua edilecekleri Allah'a havale etmişim. değil mi ki en adil O 'dur. ama insan hayatında kırgınlıklar, beklentiler bitmiyor işte...nedamet ise gecelerin şamarı gibi gelip gelip çarpmasa ne iyi... infazı yarım kalmış bir mahkum/ benzetmesi gerçekten çok ağır, ama başka nasıl ifade edilir ki ........boşlukları dolduracak dermanım yok... fehm et sen şair kalanını, sen anlarsın bu dili... çok değerliydi yorumun gerçekten, ben de özledim aslına bakarsan bir nâ-gehân şiirini...beklemedeyim... sevgiler...
gül mü konuşuyor songül mü farkeder mi ağlayan dertleşen kim kırılmış kalbin ilencine göğsünü siper eden kim ayırdedilebilir mi...
inkisar bir gülün ki songüldür belki rengini çalar...vazgeçebilir mi yine de ve yine de beklemekten haklı olsa da hakkı olan inkisar eylemede yüzüne dönüp bakmadıktan sonra hasretle beklenilen ne fayda kendi kendine yanmaktan başka her vahdette yada kesretteki şey gibi... belki de şöyle demeli basitçe "kelebekler neden renk versin ecellerini ellerinde taşıyan mevsimlere..." infazı yarım bırakılmasaydı şairin,
kâfi sesin gül ezgisiyle tenime sinsin
isteyebilirmiydi -ki müptelâsı değilim saba serini nefesinin dediğine kim inanır eğer makam bu tondaysa...-
öyle bir şiir ki saçının hangi telinden tutsan seni başka bir iklimin otağında ağırlıyor...
üzüldüm açıkçası bu şiirin gün yüzü görmemesine oysa herkes tenine sürüp biraz da olsa yakmalıydı kendisini... sanırım dili ağır !! -gerçek dil başkaymış gibi- gelen şiirlerin tadından anlayanlar azaldı
kadim arkadaşım,senin gibi derin yorumlar yapabilseydim bu sayfa daha şenlikli olurda lakin şenlik arayan kim ...
çok şey var söylenecek de... yorumun çok güzel gerçekten. çok teşekkür ederim.
bu arada kalbim iyi değil/di,uzun bir kontrolden sonra doktor tetkiklerin temiz olduğunu söyledi.dedim ki, ben kalbi temiz bir insanım, bunu teyit ettik en azından.laf aramızda şairler önce kalplerinden hastalanırmış demek, dedim içimden de... neyse bir an mesaj yazdığımı zannettim ben :)
GÖNÜLDEN KUTLARIM,gönlümün şairesini..çok yaşa...
infazı yarım kalmış
bir mahkumum en fazla
göğsüme kurşunlar döküyor a ş k
amansız…
geçmişle bu günü ben aldattım
istenmeyen bir cenin mahremindeyim
tutunmuşum yüreğinin rahmine
ağla ki
düşük yapsın artık gözlerin…