bir ses sarıyor zamanın en soyutunu bir ses, sessizliğin kalp atışlarını durulan su, incinen yaprak “ah ne nâzendedir sürudu ümid” Düşüncenin patikalarında yalpalayarak
-dur gitme dedi adam Yolundan çevirerek-
İşte karanlığım işte güneşe bulutuykularım diz çöktüm aydınlığına ey rafiki ! ağına düşür bu ıssız kesreti avla avla öldür teni sen ey rüyamın mavi yanı kılı kırk yaranı kan çıbanı ezel okuyanı ruh saranı cananı canı sen ey ömürce kaybolanı kan sızan gönlün eksik yanı…
aşkların yılan kabuğu sahralarda boy atmış koşturuyor bir deli kısrak âtinin girdabına… gel bana gel zamanın çelik kabuğunu yırtarak kumlara karışıyorum ey her saat yitimlerine artarak..
üç mevsim sepetine dilekler topladı yürek rüzgara verdi, uçuştu siyah pelerin, beyaz kağıt ay doğdu karanlığa sulara gömülerek..
bir sessizlik İbrahim ateşine yandıkça ruhun billur kadehine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üç mevsim dilekleri-öylesine- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üç mevsim dilekleri-öylesine- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkların yılan kabuğu sahralarda boy atmış koşturuyor bir deli kısrak âtinin girdabına… gel bana gel zamanın çelik kabuğunu yırtarak kumlara karışıyorum ey her saat yitimlerine artarak..
Sevgi ve saygılarımla dost çok güzeldi dizeler........
bir ses... üç mevsime dilekler toplattıran... bir kadın ve bir adam... hayatın özünde sözleri ile yoğrulan... İbrahim ateşlerinde yoksa eğer kılıcım sesleri, kaç ateş dönüşüdür suskular... Kaç ay düşüşüdür suya yansıyan... nar-ı aşkın terinde kaç sancıdır tuzlanıp yüreklere asılan...
sahralarda boy atmış
koşturuyor bir deli kısrak
âtinin girdabına…
gel bana gel
zamanın çelik kabuğunu yırtarak
kumlara karışıyorum ey
her saat yitimlerine artarak..
Sevgi ve saygılarımla dost çok güzeldi dizeler........