alacalı can bir yanı bela bir yanı huzur dönmedi ki aransın kadı kızında kusur
sussun âh yolların çakıl taşları merhem olsun yüreğe seyyahların kan izleri nedir ki bu efgân hâtırât saf ibriklerden kadehime dökülen sırça kelimât ?...
veyh kervancıbaşı ! her taşa mest olmuş hayal dağlarım kara kış itinası fikirde var oluş sancıları zembereğin muhteris kör düğümün kökünde incecikleyin ...
göreceli ruh bir yanı melek bir yanı şeytan kalmadı ki beklensin, rotası bozuk insan ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
alaca sancı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
alaca sancı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
veyh kervancıbaşı ! her taşa mest olmuş hayal dağlarım kara kış itinası fikirde var oluş sancıları zembereğin muhteris kör düğümün kökünde incecikleyin
güzel bir şiir tezahür etmiş tebrikler selam ve dua ile
"bir ben kaldım toprak yığınlarıyla metruk karanlık güneşlerin ışık sızılarında ..... göreceli ruh bir yanı melek bir yanı şeytan kalmadı ki beklensin, rotası bozuk insan"
Şair, yine gönül telini ince nağmelerle titrettiniz, özenli üslubunuz ve ustalıkla güne damganızı vurdunuz; kutluyorum.
elbatur tarafından 5/1/2011 9:23:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
sussun âh yolların çakıl taşları merhem olsun yüreğe seyyahların kan izleri nedir ki bu efgân hâtırât saf ibriklerden kadehime dökülen sırça kelimât ?...
İÇRE VE İÇ ÜZRE DERİN BİR ŞİİRDİ.TEBRİK VE SAYGIMLA.
taa derinden
tıpkı derinliği gibi şiirin...