ALPARSLAN Ömrümün son çiçeği davran deli yürekli Vatan borcu zamanı bekliyor seni görev Uğurlarken yollara aksa gözyaşı seli Aldırma hiç onlara sen yiğitsin sen bir dev Selametle gidecek şan ile geleceksin Azminle gururunla dağları deleceksin.
Yüreğimi saklarım parmağında kınana Önce seni Allah’a sonra sana emanet Ederim ve derim ki bakma sakın anana Vatanına kulsun sen etmeyesin ihanet. Ah ne de yakışacak kamuflaj aslanıma Bir bakacak gün dolmuş akacaksın yanıma.
Elimde resimlerin dilimde dualarla Baş koyduğun yastığı koklar da avunurum Döneceğin günleri bekleyerek vakarla Sana tek söz diyeni hiç acımam vururum. Telefon mu edersin yoksa mektup mu bilmem Aylar geçse üstünden seni aklımdan silmem.
Hazanımın meyvesi umut yüklü dalımsın Sana kem bakan gözün nurunu söndürürüm Sen derdimin dermanı dilde acı balımsın Ezerlerse dünyayı tersine döndürürüm. Mehmetçik oluyorsun sarp dağların bozkurdu Kimseye bırakmazsın cennet olan bu yurdu.
Selametle gidesin selamet olsun yarın Çakı gibi askersin gelmeyesin nazara Gülümseyen bahara yeşil umuda sarın Dualarım seninle girsem bile mezara. Aman ha dikkatli ol yanmaz sana el oğlum Teskereni alarak tez zamanda gel oğlum.
Afet İnce Kırat
Ve oğlum bu gün döndü evine görevini yapmanın huzuruyla. 24-11-2012
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OĞLUM ASKER OLACAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OĞLUM ASKER OLACAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selametle gidesin selamet olsun yarın Çakı gibi askersin gelmeyesin nazara Gülümseyen bahara yeşil umuda sarın Dualarım seninle girsem bile mezara. Aman ha dikkatli ol yanmaz sana el oğlum Teskereni alarak tez zamanda gel oğlum.
Sağlık ve selametle gitsin dönsün sevgili oğlumuz diline sağlık ablam.Slm olsun askerime Allamıhıma emanet ettim...
Allah tüm mehmetçiklerimizi korusun kollasın ve her an yar ve yardımcısı olsun hepsinin Allah evlat acısı düşürmesin hiç bir yüreğe... hele de o yürek anne yüreği ise benim oğlum da bir gün büyüyecek ve asker olacak inşallah... vatanını, milletini koruyacak kollayacak bu istek onun en büyük dileği.
evladınıza hayırlı teskereler diliyorum. ayağına taş değmesin inşallah. bu anlamlı, bu güzel, bu ana kokan, bu evlat sevgisiyle yanan değerli şiirinizi saygılarımla
Mehmetçik analarında bu duruş ve vakar oldukça, Mehmetçikte atalarının fedakar ruhu dipdiri yaşadıkça Bu bayrak inmez, Bu vatan bölünmez. Her ne kadar siyasiler terörü sokağa ve meclise taşısalarda... Başkanlık sistemi yutturmacalarıyla bölünmeye zemin hazırlasalar da...
Vatanın teminatı Mehmetçiklerimize ve onları yetiştiren vakarlı analarımıza minnetlerimizi sunuyoruz...
güzel bir vatan aşkı güzel bir uğurlama Allah acılarını göstermesin benim oğlumda gitmedi daha inşallah bizde nasip olur o şeref tebrikler selamlar Asker annesine hürmetler
Yüreğimi saklarım parmağında kınana Önce seni Allah’a sonra sana emanet Ederim ve derim ki bakma sakın anana Vatanına kulsun sen etmeyesin ihanet. Ah ne de yakışacak kamuflaj aslanıma Bir bakacak gün dolmuş akacaksın yanıma.
Allah yavrunuza gittiği gibi dönmeyi ve hayırlara vesile olmayı nasip etsin... Size de çekeceğiniz hasrette sabırlar versin ablam. Saygımla selamlar...
Allah hayırlı tezkereler nasip etsin.Onlar hepimizin başımızın tacı.Bu gidişle bu güzel asker şiirleri çok okuyacağız. Yüreğiniz dert görmesin. Sevgiler
canım ablam.., gözün aydın selametle gider selametle gelir biiznillah... gururla beraber bir duygu seli vardı..ağlattı.. hepimizin kınalı kuzusu..geleceğimiz herşeyimiz..ALLAH onları korusun.. sevgilerim saygılarımla...
Amin hocam. Yüreğim kabarıp gözlerim dolarak okudum bu harika şiiri. Allah oğlunuzla beraber bütün Mehmetçiklerimize hayırlı teskereler nasip etsin. Yaşınızı bilmiyorum ama böyle bir şiiri yazan Anne'nin ellerinden öpüyorum. Selam ve Saygımla.
Bütün askerlerimiz,ana kuzuları,Rabbime emanet.Sağlıcakla gidip gelir inşallah.Bu vesile ile sesinizi de duymuş olduk.Bütün asker analarına sabır diliyor ve saygılarimi gönderiyorum.
sommerwind2566 tarafından 4/23/2011 8:38:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selametle gidesin selamet olsun yarın Çakı gibi askersin gelmeyesin nazara Gülümseyen bahara yeşil umuda sarın Dualarım seninle girsem bile mezara. Aman ha dikkatli ol yanmaz sana el oğlum Teskereni alarak tez zamanda gel oğlum. ************************************************** Ne mutlu bu anaya; asker anası olmuş Yetiştirmiş bir aslan salmış onu nöbete.
Tez elde vatan borcunu sağ salim bitirip kavuşmanız dileklerimizle
Şiiri okurken oğlumu asker gönderdiğim zamana döndürdünüz. O günkü gururumu hiç unutmuyorum ama eve dönünce veryansın ağlamıştım. şiirdeki gerçekse yani oğlunuzsa Allah tamamına erdirsin, kurgu ise de güzel alınmış kaleme yüreğimi oynattı çükü. Başarılarınızın devamını diliyorum...
Duygu yüklü ve harika bir şiirdi. En kalbi tebriklerimle...