kızıl akşamlarda ufkunda doğacağım kırmızı damlayacak yüreğime ölesim gelecek kaldırıp kendimi Kızılırmağa atacağım Fırat’ta boğulacak Dicle’de öleceğim ölümsüzleştireceğim adını ey aşk!
kınalar yakacak telli turnalar aşk destanını yazdırdı diyecekler süsleyecekler aşk ile ölen yüreğimi beni aşka aşkı yüreğimin üzerine gömecekler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Bana Çok Yakışacak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Bana Çok Yakışacak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kızıl akşamlarda ufkunda doğacağım kırmızı damlayacak yüreğime ölesim gelecek kaldırıp kendimi Kızılırmağa atacağım Fırat’ta boğulacak Dicle’de öleceğim ölümsüzleştireceğim adını ey aşk!
aşk, bana çok yakışacak… ELBETTE AŞK SEVEN YÜREĞE YAKIŞIR....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Aşk, aşkı hakeden yaşayan ve yaşatan her yüreğe o kadar güzel yakışır ki, aşk bu şiirle ve harika anlatımla dizelerinize o kadar güzel yakışmış ki, beğenerek okudum.. Kutlarım değerli kalemi..
saadet ablam sen zaten aşkı içinde yaşayansın bu kadar kalite şiir yürekte aşk olmadan yazılabilirmi asla yazılsada tesiri olmaz dı oysa ki senin şiirlerinin herbiri aşkla yazılmış bunu biliyorum şimdi bu yorumumu okuyanlarda yanlış anlamamaları içinde son olarak tabiki mecazi aşktan bahsetmedim segilerimi saygılarımı bırakıyorum kardeşin hazani
seni hep böyle bulacağım aşk kapı kapı dolaşıp dirhem dirhem toplayacağım serinleteceğim yüreğimi yüreklerden habersiz ,, emeğine sağlık ömrüne yureğine sağlık
yuregine aski dolduran sine , sineye sinen ask .. birbirine cok yakismis , dizelere siire de .. ask her daim sizinle olsun sevgili sairem . yurekten tebrikler siire ve size , sevgilerimle ..
Kyas'ın (Mecnun) oba halkı, onun durumuna bakıp çare aramaya koyulurlar ama bir türlü yaptıkları işe yaramamaktadır. En sonunda kendi aralarında aldıkları ortak bir kararla Kays'ın yanına gelir. Amaçaları Leyla'yı bulup görmektir. Kays'ı bu duruma getiren kızıdr akıllarını alt üs eden.
Leylanın obasına glirler ve Leyla'yı sorarlar. Leyla'nın çadırı obanın en sonunda yamalı bir kıl çadırdır. Çadırın önüne gelince seslenirler;
-Leyla... Leyla...Leyla...
Az dururlar ve çadırım bezden yapılmış kapısı açılır ve Leyla görünür. Herkesin dili tutulmuş ve gözleri yuvalarından fırlamıştır. Çünkü;
Leyla bekledikleri gibi güzeller güzeli değil, kara kuru, eli yüzü yara bere içinde bir kızdır.
Şaşkınlıktan bir şey demeden kendi obalarına geri dönüp Mecnun'un yanına giderler.
-Eyy kays! Uğruna aklın yitirip çöle düştüğün, yanıp yanıp küle döndüğün kız bu mu? Obamızda güzelliği cihan deyecek kızlar varken neden Leyla? Hemde kara kuru bir kız, derler.
Kays usulca başını döndürür ve derki;
-Siz hiç Leyla'ya benim gözümle baktınız mı?
bu kısa yaşanmışlıktan sonra diyeceğimde şu olur ancak;
-Aşk sevmesini sevilmesini bilen her yüreğin YAKIŞIĞIDIR...Yeterki onu sarıp sarmalamayı, koruyup kollamayı bilsin insanlar...Var oluş sebebi olduğunu unutmasın...
Şiir adına şunu da eklemeden geçemeyeceğim CAN kalemde sizin yüreğinize yakışıyor... Şiirde öz kalıplaşmış olmaktan çok birikim ve farkını fark ettirmektir ki, bu sizde fazlasıyla var...Sizi tanımakta geç kalmışlığıma yanıyorum...
ayrıca da etkili kılınmak adıma onurdur saygımla...
aşk yüreğe de kaleme de ne çok yakışmış tebriklerim hayata kattığın sevgi yürekli eşsiz güzelliklere iyi ki varsın Saadet dost..:) sevgim saygım selamlarımla...
Ama olamaaaaazzzzzzzzzzzzzzz ben gördüğümde gül vardı suya düşmüş ıslanmış :))) ay ne oldu fikir değiştirdiniz sanırım eskisi daha güzeldi hem benim için bir anlamı vardı :)
Geç kaldım cevap vermeye :( Yorumunuzu okuduktan sonra anladım ki sizin beğendiğiniz resim gül resmiymiş ve ben hemen tekrar gül resmini eklemek için geri döndüm...
Aşk herkese yakışıyor aslında nedendir bilmem taşımak çok zor geliyor yüreğimiz kaldıramıyor galiba:) Bu resim beni alıp götürdü ben nette ilk bu resmi seçmiştim benimle bire bir örtüşüyor ve beni temsil ediyordu yok ağlamıyacağım söz verdim kendime :(((
kızıl akşamlarda
ufkunda doğacağım
kırmızı damlayacak yüreğime
ölesim gelecek
kaldırıp kendimi
Kızılırmağa atacağım
Fırat’ta boğulacak
Dicle’de öleceğim
ölümsüzleştireceğim adını ey aşk!
aşk,
bana çok yakışacak…
ELBETTE AŞK SEVEN YÜREĞE YAKIŞIR....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ