misbah-ı nur mudur yüreğinde tutuşan ateş yalazında bir yücelip,bir alçaldığım…
ey leyl diril bir lahza ah’ım, kanatlanmadan azade bir kuş olup nagehan dudaklarımdan, kurtar beni sır/ça/lı saraylardan soy beni nedamet hırkasından...
ey leyl
bil
/la
yüreğimde nef/e/simi daraltan bu sevdaya nikab-ı esveddir ölüm... düşürmem kirpiklerimden bir daha...
sular çekildi çözüldü dilim anılır oldu ism-i mesbuk sonsuz bir boşlukla leyla’dan menkul bu yazgıyı gök/yüzüne sür/meliyim el bidaye ve’n nihaye aşktır gülü kül eden vav/ey/la
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vaveyla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vaveyla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"kaleminden mürekkep yerine ne dökülür şaire , her okuduğumda yüreğim neden sızlar." diyen önce gözyaşlarını silsin mest-i naz'ın... :) ben bunu bile yazamamıştım 2 gündür şiirinizi gelip gidip okuyorum.. çok teşekkürler sevgili nagehan,senin şiirlerin de beni çok etkiledi, derinden... sevgiler üstade...
sevgili kalimera, çok teşekkür ediyorum beğenin için, bu kesmece işi beni çok sardı,sabahlara kadar hangi kelimeyi kessem derdindeyim :) "ağır" tabiri uymuş, çünkü dilimi arapça,farsça ve osmanlıca terkiplerden alıkoyamıyorum. şükür; bu en duru hali :) sevgiler can...
Tebrik ederim
sevgimle