Öfkemizin kaplanı pençe pençe ditmekte İhanet örgüsünü Ve soylu dileklerin güngörmüş er ozanı, Yürekten söylemekte Birliğin türküsünü, Sazının bam telinde germekte son sözünü...
Bir saz ki perdeleri ezgisiyle yarışta, Bir nağme ki şüheda makamı yakarışta; Ötenin ötesine hükmetmeye alış da, Hele davran yiğidim oyalanma barışta! Savaşlara bağlıysa dirliğin düzenliğin, Rest çekeni görmeli tarihin sırdaş eli; Türk’e kefen biçenin mutlaka kırılmalı Hem kafası, Hem beli !..
Bil ki, Kor kesilen ocağın dumanı koyu tütmez Ve kum şımardı diye umman dağa kahretmez Çağ biter, Devran döner; Genlerindeki cevher Alp yüreğiı çürütmez O maya kudrettendir Pahasına güç yetmez !..
Zafere yeminli Turanlı orduların Önünde uçar gibi ilk hedefleri vurmak Adaletin çarkına mutlak erdemi sarmak Ve aşmak engelleri en zirve noktasından Öz budun yazgısıdır öznesini terk etmez Kıyamet kopmadıkça bu kutsal görev bitmez...
Hele davran yiğidim! Parçaları kavradı Türklüğün gürbüz eli, Bizimle esmekte bak güneşin zafer yeli ! Pusatlan, ______eyleme geç, ___________konuşsun beden dili !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞ YELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞ YELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.