(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARSAK / 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARSAK / 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir dag olmali yani manyak bir dag .. hani cesedime yakissin.... hani dünyada sekiz binin üzerinde 14 tane dag var .. mesela onlardan birinde kalmaliyim...
:)
rabbim hayırlı ömürler ve ölümler versin inşallah ama bu benim dileğim dünyada ahrette makam dilemek kadar iyi bir dilekti
cesedime demişsin ya o dağ sevgine ve güzel yüreğine yakışsın...
sevenler her yerde bilir ve bulur ayrıca unutacak olanlarda ölmedne uzaklara gömmedende unutur değil mi şair
tabii büyük gercek .. gecinden versin Rabbim can . ne kaldiyasa güzel olsun... ama güzel de ölüm nasip etsin Rabbim.
aslinda dagcilar ölüme meydan okuyorlar. mesela bazi daglar var yani kelleyi koltugunun altina alip gidiyorsun... yani düsersem de eyvallah diyorlar onlar . ben tabii ki bu felsefeyle yasayan biri oldugum icin onlari anliyorum.. yani nasil olsa ölüm geldiiginde haberleri de olmuyor .. ucmussun ucurama o kadar .. bir an yildizllardasin iste .. cok agladigim dagcilar oldu ardindan .. ki tanimam etmem .. ama benim canlarim gibidirler ...........
tabii cok da okuduklarim oldu sevgili Algin . yani ama biliyorum asla degil bu ki sen bilirsin beni ...
daglarda ölüm söyle ; yani cesedi bulunursa defnediliyorlar tabii normal sekilde .... ama onlari builamiyorlar da .. öyle yitip gidiyorlar ... dagin derinliklerinde buzulda mumyalaniyorlar .
iste anlatmak istedigim bu ... inan bana öyle bir dagin ucumlarinda kalmayi isterim.... yani öyle güzel geliyor ki o sekil bir ölüm bana ...ama bir dag olmali yani manyak bir dag .. hani cesedime yakissin.... hani dünyada sekiz binin üzerinde 14 tane dag var .. mesela onlardan birinde kalmaliyim... sevenlerim beni ziyarete gelemez belki ama hep orda hayal ederlerdi ...
şiirlerine bakarken resimler hep dikkatimi çeker ölümden bahsetmeyi sevmezler ama bakarken dedimki içimden seni öldüğünde bu yamaçlara gömmeliler özür dilerim elbette uzun hayırlı bir ömür dilerim ama en çok buraya yakışırsın yar ile kol kola gibi....
evet ben daglara yakisiyorum.. zaten daglarin efendisiyim ... daglar da bana yakisiyor ... :-)) bir ask aslinda bu ... o cagirir ben giderim.... vuslatir an.. bir simsek cakar :-)) ( yani ben ) hahaaaaaaaaaaaaaa. zirveye carpar ates topu .... dagin ecesi kollarimda....
rüzgar islik calar .. dere sarki söyler .... buzun üzerinde bitmez bu dans ...............
Çatlarcasına ağlamak insana nasıl da yakışır... Zira ağlamayana meme yok ağabey bilirsin... Toprak çatlarken sen ağla ki ufukta bulutlar kümelensin... Bugün olmadı yarın... O da olmadı bir gün... Ama mutlaka...
Özlemi ve hasretin kuraklığını hissettirdin... Eyvallah...
yoksa pasifledin mi bazı şiirlerini
daha çok dağ sevdası okumak dilesek kalemden
ses veriri mi
kendine iyi bak emi
saygıyla...