Gün doğumundan batımına kadar yaşanıyorken hayat Bölünüyor Dün, bugün, yarın diye Üç kesite ömür.
Yarının telaşı, dünün pişmanlığı olurken Yaşanamadı da bugün…
I.
Gönlümün kırık sandalında Başbaşayım şimdi kendimle Ayaklarım ıslak g/öz yaşımla Gül(d)üşlerim yetim S/onsuzluğun içindeki boşlukta Mavi g/ebeyken artık karanlığa Nefesim kış ayazında O/damdaki koku hazan Susuyor kalem-im Lal oluyor dilim…
Suskunluk kor gibi yakıyor Firar ediyor kelimeler Ç/ağlayan hayaller kelebek kanadında Kirpiklerimde asılı kaldı yarın Sabır tesbihini çeker oldum yalnızlığın kör kuyusunda… ‘Gökkuşağı gülüşünse hatırımda kalan hüznüm’
II.
S/özün bittiği yerde ey y/andığım hayat Eskiden düşünce acıtırdın canı(mı) Bugünse düşündükçe…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D/ört Eylül Hüzünleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D/ört Eylül Hüzünleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldiniz, buyrun kalbim... Demiş şair ve okudukça anladım ki iyi ki geldim, demeliyim. Yazmak için insana yine insansı duygularla haz veren bir şiirdi. Ben de haz alarak okudum bir kadının kendinden içre bakışını, seslenişini. Kutlarım Sevgili Sera. Her daim sevgi ve saygımla.
S/özün bittiği yerde ey y/andığım hayat Eskiden düşünce acıtırdın canı(mı) Bugünse düşündükçe…
Sustum! Sustukça çoğaldım belki de kendime!
Çok güzeldi şiirin sevgili sera... Kutlarım yüreğini... Üç günlük dünyada, yürekleri gerçek olan Allah sevgisiyle çoşturmak gerek diye düşünüyorum...Sevgiler Selamlar ....
S/özün bittiği yerde ey y/andığım hayat Eskiden düşünce acıtırdın canı(mı) Bugünse düşündükçe…
Sustum! Sustukça çoğaldım belki de kendime!
ne kadar güzel demiş yürek sesin sevgili şairem,dün düşündükce can acıtan gerçekleri bu gün kabullenmiş kanıksamış gibiyiz en azından ben kendi adıma diyorum.çünkü ne can acısı,ne itiraz bir fayda vermiyo olacaklara.tebrik ediyorum her daim olduğu gibi mükemmelsin.başarıların daim ilhamın bitimsiz olsun selam sevgimle.
buyuralım efendim hoş bulduk..:)) kutladım hayata kattığın eşsiz ışıltıları iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun sevgili sera... sevgim saygımla hep selamlar...
ALLAH'tan susmuşsunuz sevgili şairem birde konuşsaydınız kim bilir daha anlatacak ne olurdu diye merağım büyüdü. O kadar çok ve o kadar yoğunduki dizeler üstteki latifeden ötürü takılmadan duramadığmdan dolayı affınıza sığınırım... yine enfes bir eser buldum sayfanızda, tebriklerim çokk, saygı ve selam ile...
bir karanlık kuyu önünde görünmeyen boşluk sayıklamak geçer geleceği silerek sıcak akan çeşmeden bir garip varıştır el görünmesi yabana her çeşnisi kırık zamanın dili sade kırpık kopuk...................................tebrikler saygımla
------ sevgili sera sanırım bu şiirinizi daha önce de okumuştum, yoksa yanılsama mı üzerinde düzenleme mi yaptınız tam anlayamadım. eğer okumuşsam yine aynı hoşlukta etkiledi.
Takip edilmek ne güzel/özel.. Gurur ve onurlandırıcı.. Dikkatinize hayran kaldım. Birebir aynı olmasa da; yayınladığım ve sonrasında pasiflediğim bir şiirimi yeni düzenlemeyle ekleme/çıkarma yaparak yeni haliyle sunuşumdur... İlgi, alaka için çok teşekkür ederim... Sevgimle...
S/özün bittiği yerde ey y/andığım hayat Eskiden düşünce acıtırdın canı(mı) Bugünse düşündükçe…
Her Eylül hüzün getirir nedense...Yahutta adı çağrıştırmakta acıları...belki de doğasından...Şiiriniz sonbahar yaprakları gibi... solmuş umutlar renginde...Fakat satır aralarında seven ve inleyen bir yüreğin ezgileri gizli...hüzünlü, ancak yüreğini koyarak seven kendini adamış bir sevgili...İronik olmakla beraber en has duyguların en seviyeli düzeyde sevilene takdimi...Öyle bir takdim ki...temsil ettiği asil bir kalbi yerlere atmadan süründüğü acılı hayatı sergileyerek...Çektikleri elemlere razı...fakat çektirene buruk bir tebessüm sunan dizeler... çok nadide...Yumuşak ve yüce...Sevgi buysa niçin ben de...diyesi geliyor okuyucunun...Güne düşmesi gerektiği kanaatimle yürekten tebrik ediyorum efendim..saygı ile...Entellektüel.
Kapısına dayanan bilsin ki bu dayanış görünmez bir örtüyü zaten kalbinin üzerine çekiş demektir... Bak ne hoş bir şeyi gönlümüze düşürdün... İşte bizim şiirden anladığımız şey de bu zaten... Şiir güzel olana yol vermeli... Güzel için, Güzel adına olmalı... Okundukça güzel namına ne varsa onları içimize düşürmeli... Evvela eyvallah diyelim sonra da devam edelim... Rivayet o ki geçmiş zamanda yaşamış Allah Adamları'ndan Sâlih Mürrî sohbetlerinde sık sık; "...birisi bir kapıyı durmadan çalarsa, nihayet bu kapı ona açılır..." der... Yine günlerden bir gün bir sohbet esnasında bu sözü söyleyince, dinleyiciler arasında bulunan Allah Adamı Râbiatü'l-Adeviyye daha fazla dayanamayarak ayağa kalkar ve haykırır: -"Daha ne zamana kadar "tekrar açılır" deyip duracaksın?... Bu kapı ne zaman kapandı ki açılsın?..." Râbia'yı işiten Mûrri utanır gibi kendi kendine söylenir: "Acayip şey!... Erkek cahil ama âciz kadın âlim!..."
Şiirin temasına dair konuşulacak çok şey var ama en son şerefli bir söz ile burası için noktalı virgülü koyalım: “Eğer siz günah işlemeseydiniz, Allah sizi helak eder ve yerinize, günah işleyip, peşinden tövbe eden kullar yaratırdı...”