ey can! yaram kanarken derinden dikenlere sarıldım.. sen yoktun ıssızlığımda ..
Hayat Sitemini yüklerken eskimiş omuzlarıma Sana tutsak bir şiire adandı yaşamak Düğümlenen sessizliğimin çığlığında İç çekişleri var hala gözlerimin Gözlerim girdap Tutunamadım kirpiklerimin ucuna Düştüler birer birer Ucu görünmeyen yalnızlığa…
Gece soğuk peçesinden sıyrılıyor yine Uykularım huzurun sinesinde saklı Bense İhtimaller sarkacında Sancılı düşlerin esiriyim.. Bilmem ki nasıl ağrıdır bu Çöl susuzluğuna dönen Bir katre sunsan serabıma Mavilere gizlediğin tebessümden Yağmur serinliğini serpecek kuraklığıma Sana benzeyen bir tohum yeşerecek bahçemde Sen diye büyüteceğim İçimin mevsimlerinde…
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
T U T S A K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
T U T S A K şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
merhaba güzel insan tebrikler yürek sıcaklığınız vurmuş dalgalara bilal bey de renk katmış düşleriniz yalnız kalmasın aşkla kalın
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
ABLAM GÜZEL İMGELERDİ ALLAHIM SENİ ŞAİR YARATMIŞ NE GÜZEL İMGELER.GÜZEL ŞİİRE VE YORUMA TEBRİKLER.YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM.TEBRİKLER.SEVGİMDESİN...
şiir mutlu ya da hüzünlü olduğunuz bir an duyguların içinizde coştuğu en uçtaki anın yüreğinizden sonraki durak olan dilinize yansımasıdır. sayın şairim yüreğindeki yansımış dizelere. kutlarım,saygı ve sevgi.
Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
Sensizlikte ölmeyeyim
Gözlerini iliş gözüme gözüm sensiz görmeyeyim Yüreğini ser yüreğime yürekte ödün vermeyeyim Gönlünü serp gönlüme gönülsüz geri dönmeyeyim Ellerini ver elime ellerin siz el gibi gitmeyeyim Seninle bende sen gibiyim sensizlikte ölmeyeyim
13.07.2010 Seyfi Yiğit
GİBİ Mİ YANİ .. HARİKA BİR PAYLAŞIM KUTLARIM KALBİ
Ne çok hüzün seliydi sevgili şairem.Neler yoktu ki içinde.Yaşama, anneye, sevgiliye öylesine geniş anlam ve derin duygu selinden bakmışsınız ki kapıldım gitti bende .
Gönül emeğinizi tüm içtenliğimle kutlarım.Teşekkür ederim şiir için.Selam, sevgi ve saygılarımla.
Gerçekten TUTSAK ve hiç bırakmasak ümidi...Varsın bu satırların müellifinin kalemindeki mürekkep isyan etsin ne çıkar...Asıl TUTSAK olan kalemdeki mürekkep değil mi? Ama o bile satırlardaki yeisin sorumlusu değil...
hoş geldin Buğrasan.. uzun aman sonra seni sayfamda görmek.. evet ümit her dem vardır aslında yoksa nisan diye bir mevsim olurmuydu.. gözlerimizin iç çkeişleri var belki de .. teşekkür ederim ziyaretine.
Tebrikler ,değerli dostum kaleminizi ve yüreğinizi kutlarım,mükemmeldi her bir dizeyi beğeniyle okudum şiirinden....başarınız daim olsun .Seven yüreğinizi kutlarım.Etkili ve anlamlı bir şiirdi.. Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu tarafından 4/7/2011 1:01:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
ABLASININ BİTANESİ BÖCEKTE ÇOK YAKIŞMIŞ.USTA KALEMİNE ZEVAL GELMESİN.TEBRİKLER.SEVGİLER...
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
Bilmem ki nasıl ağrıdır bu Çöl susuzluğuna dönen Bir katre sunsan serabıma Mavilere gizlediğin tebessümden Yağmur serinliğini serpecek kuraklığıma Sana benzeyen bir tohum yeşerecek bahçemde Sen diye büyüteceğim İçimin mevsimlerinde…
Şiirdeki imgeler harikaydı.Bunların serbest vezinle dizelere aktarımı ondan daha güzeldi. Beğeniyle zevkle okudum.Kelamınız ilhamınız daim olsun.Selam sevgiler.
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden KELİMLERİN DÜĞÜMLENDİĞİ AN BU OLSA GEREK AYAKTA ALKIŞLIYORUM SEVGİLİ ŞİİR DOSTU.. ERCİYESDEN SELAM VE SEVGİLER
Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim .... Ölünce sessiz mi kalınır şaire. Zannetmem ya. Tebrikler şiir güzel hüzün almış dizeleri. Selam ve dua ile.
Sevgili edebiyatdefteri.com şairi değerli kalem sayın: Züleyha Özbay Bilgiç,
Kurgu tekniği, duygu ve düşüncenim mısralara kusursuz süzülüşü ile beğenerek ve saygı duyarak okuduğum muhteşem bir şiir olmuş. Başarınızın devamını diliyorum.
Değerli eserinizi Tekirdağ'dan gönderdiğim tam puan ile selamlıyorum. Her şeyin en güzelinin sizin, sevdiklerinizin ve sizi sevenlerin gönlüne göre olması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
ALLAH GECİNDEN VERSİN SEVGİLİ ŞAİREM HASRET BİTSİN MİSAFİR OLACAK OLAN GİTMEYECEK EBEDİ VUSLAT OLSUN TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZN BİTİMSİZ OLMASINI DİLİYORUM SELAM SEVGİMLE..
Züleyha bacım harikasınız.Şiiri okuyan da adeta yaşamışca seslendirmiş...Onun de ağzına sağlık...Köşe yazısı ile nasıl anlatmak lazım zor ... Kapadokyadan sevgilerle kütahya ya... Kızım seramik öğretmenliğini okudu ama atama bekliyor... Sizin güzel bir beldeniz var 2 kez gördüm... KTAHYA SERAMİK in "Ateşte açan çiçekler sloganı "harika sema hanım ile ssd kongresinde karşılaştım 1 kez yıllar önce... Gazi üniversitesi mezunu ,Kızım kpss den yeterli puanı aldı ama ne yazık ki milli eğitim bakanı......Kadro açmıyor... Sema hanım ı görme imkanım olsa iletcem. Sizin ilde kaç öğrtemen var meslek lisesinde... Ya nasip belki bu atama döneminde açarlar...SEVGİ VE SAYGILARIMIZLA...
inş kızınızın hakkında hayırlısı olur. kayseriye bir şiir etkinliğine giderken kapadokyaya uğramıştım masal şehri gibiydi. malesef bir kaç şiir davetine gelememiştim şehrinize. inş nasib olur bu sene gelmeye çalışrırm. kızınızın ataması da çıkarsa yalnız olmadığını bilin. ilgileniriz kendisiyle inş. saygılarımla
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
duygu sarmış hüzne boyanmış bir gece damla damla akıp gittin der gibiydi...güçlü kalemini kutlarım çok güzel bir şiir bilal hocamda içten yorumlamış saygıla...tebrikler
Şimdilerde...............................................................umutsuz bahtımla En solgun halimle çekildim kuytulara...............................sus kalmış yanım ile Gün teselliye muhtaç................................................yokluğunda Rüzgâr korkuyor nefesimden......................................katre katre savuşturuyor kendini Hani sensizliğe tahammülüm olsa...................................hani bir nemze en azından Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim...................................toprak kokan saçlarında Sen gel/meden .....................................................sen gel/emeden...
ÖZDEN SELAM GUZEL DOST KUTLARIM ANALMLI SATIRLARINI CANDAN OKUDUM HERDEM DEM OLSUN SEVGİ EMEK DOSTUM KUTLARIM HER ESERİNİZİ CANDAN OKUDUM DAHİM OLSUN KALEMİN SEYİT KAZİM,
Merhaba, Anne, başlıbaşına duygu selidir belleklerimizde...Akla geldikçe gönül hem sevinir hem yanar...Geçmişin bize bahşettiği izler hep duygu temizliğiyle gönlümüzde yatarlar...Onlarda çocukluğumuzu... saflığımızı... insani değerlerimizi görür, yeniden yaşarız...Belki de zamanın bizden götürdüklerini geriye giderek onlarda yaşarız... Bıraktıkları her bir iz bizim için yeni bir geçmişe dönüştür....annenin yeri daha başkadır...sağlığında bile adını duymak bizi heyecanlandırır...Yılların ardından kendisini hatıralarında görmek...Elimizi uzattığımız her eşyada O'na dokunuruz...Sinen kokusunu teneffüs ederiz duvarlarda...Kucağında yaşarız...Adeta görürüz...O atmosfet ne müthiş bir sahnedir...anlatılamaz...ancak yaşanabilir...Şiirinizde bu kadar nadide betimlemişsiniz...İşte hayat böyle bir şey...Duygu yüklü şiriniz...Bu duyguyu yaşatan yüreği candan tebrik ediyorum efendim...Entellektüel.
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
Kutlarım sevgili Züleyha çok güzel mısralara alınmış yürek sızıları. Sevgisiz yüreğin sitemi sızlanışıdır . tebrikler bitanem çok dokundu yüreğime. Sevgiler Selamlar...
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
muteşem tek kelimeyle şiir ve yorum harika güzel yüreği kutluyorum serapcım sevgiler
Şimdilerde.. En solgun halimle çekildim kuytulara Gün teselliye muhtaç Rüzgâr korkuyor nefesimden Hani sensizliğe tahammülüm olsa Ölüm/e misafir/im ol diyeceğim Sen gel/meden
_________Kıyılarıma yaslanan hüzün,sereserpe dağıttı gebe kalan yarınlarımı,