Bugün buruğum biraz Gözlerimde misafir yağmurlar Küskün kirpiklerimin saklısında ağırladım Yaraladı her bir söz Ağırdı kurşun misali Say ki yaşanmadı Göm küllerin içine ümitlerini..
Sustuğunda kalbim İsyanın eşiğinde sabahladım Buz tuttu ellerim Aldırmadım Acınacak hallerimden biriydi ya hani Gurur mu? Yerle bir şimdi Zehir zemberek dillerin sancısıyla vuruldum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYAN NÖBETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYAN NÖBETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün buruğum biraz Gözlerimde misafir yağmurlar Küskün kirpiklerimin saklısında ağırladım Yaraladı her bir söz Ağırdı kurşun misali Say ki yaşanmadı Göm küllerin içine ümitlerini..
HER DAİM OLDUĞU GİBİ USTA KALEM SEVGİLİ ŞAİREMİZDEN HÜZÜN DOLU MÜKEMMEL DİZELER,YÜREKTEN TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM.SELAM SEVGİMLE.
selam cok deyerli şaiir dost beyeniyle okudum kalemine bereket olsun su gibi serin dahim olsun içindeki sevgi kalemi pak yureği hak guzel dost hurmetlerimi sunarım punaım tamdır seyit kazım,
Bugün buruğum biraz Gözlerimde misafir yağmurlar Küskün kirpiklerimin saklısında ağırladım Yaraladı her bir söz Ağırdı kurşun misali Say ki yaşanmadı Göm küllerin içine ümitlerini..
değerli şairem sonderece enfes tadında hoş bir şiir okudum sayfanızdan yazdıran yüreğinizi yazan kaleminizi kutluyorum.
Sustuğunda kalbim İsyanın eşiğinde sabahladım Buz tuttu ellerim Aldırmadım Acınacak hallerimden biriydi ya hani Gurur mu? Yerle bir şimdi Zehir zemberek dillerin İthamıyla vuruldum…
dil yarası ne kadar ağırda olsa, unutmayın zehir mutlaka tutan elide etkiler....
isyanınızı ve siteminizin işlendiği nefis bir şiir okudum. kutluyorum.