NOKTA NOKTA UZAYAN BİR ROMAN... (Son şiirlerimden)
Umut yolcusu ağır aksak gidiyor bir meçhule Başı önüne düşmüş, gözleri yaşlı, kalbı kırık Yıllarını nakış nakış işlemiş yol taşlarına Kilometre taşları yorgun amma çok üzgün Yollardaki tozlar doluşmuş kaşlarının arasına Ayaklar bir ileri, iki geri basmakta umutsuz Nedendir bilinmez bu tedirginlik fakat gerçek Göğüs kafesinden yükselen kalp atışları korkak Ha durdu, ha duracak, belki de ansızın Üç otuzuna yaklaşmış sanki öne eğilen omuzları Yorgun mu yorgun belki de çaresiz, ama mağrur Sevginin yarım asırlık şavkı parlıyor gözlerinde Ne ardından gelen var, ne de seslenen... Pek umurunda da değil zaten arkada kalanlar O yalnızca sevdasının gölgesinde, aşkının izinde Garip bir yolcu olmuş bu sona yaklaşan yolculukta Ne güzel bir sevdam vardı ömrümce diye geçiyor aklından Gözleri yaşarıyor, kalbi canlanıyor, bir başka vuruyor göğsüne Öyle öyle diye tastikliyor aklında yaşattığı sevdası için Ne yazık... Ne yazık ki ne anlayan olmuş, ne de değer bilen Direniyor ayakları rampa yukarı çıkmam diye Oysa sürüklercesine azimle çekiyor ayaklarını Seninle bir ömrü paylaştık diyor ayaklarına Şimdi sen de mi beni ortada koymayı istemektesin Hayır olmaz diyor, dayanacaksın, beni taşıyacaksın... Biraz daha zorluyor ayaklarını ve inleyen kalbini Ters dönüveriyor birden ayak bilekleri, oracığa yığılıyor Kalbinin fırlayacakmışçasına vuran sesi azalıyor Ve de duruyor... Kalıyor rampanın ortasında Ne geride kalan yaşantısı Ne de gelecek yaşantısı vardır onun artık Nokta nokta uzayan bir bitmez romandır sanki Evet... Nokta nokta nokta uzayan bir yaşamın romanı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOKTA NOKTA UZAYAN BİR ROMAN... (Son şiirlerimden) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOKTA NOKTA UZAYAN BİR ROMAN... (Son şiirlerimden) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam şiir görünmüyor