(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlatma gönül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlatma gönül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkı sual edip beni sınama, Perişanlığıma bakıp kınama, Çıkar at yürekten sende tınama, Sildir belleğini ağlatma gönül.
Çiğneyip bedeni, yarama basma, Çıkarıp yüreği çengele asma, Bu kadar vakurla kendini kasma, Kimseye değmezmiş ağlatma gönül.
Cevahirdir sevda yükü çok ağır, İçinde zelzele kulaklar sağır, Duyulmaz ki sesin, feryat et bağır, Çığlığın boşuna ağlatma gönül.
O kadar güzel yansımış ki yürek sızısı,ve gönüle sitem. Yorum yazmaya elim ve dilim lal sus pus oldu. Ah şu gönül yokmu? gurur murur koymaz kepaze eder, insanı. O gönüle fırsat vermemek lazım; tabikide gücün yeterse. Ne yaparsın ki yalnız yürek üşüyor sığınak tünek arıyor, sahte sevgiye kanıyor, sanki cansuyu, usâre bulmuş gibi sarılıyor; sanki dünya gözünde başkalaşıyor, kuru dalından filizler yeşermeye başlıyor, goncalar beliriyor, sanıyor ki seven yürek gülleri açacak, Kada koyu gri dünyası toz pembe ve yeşilin tonları ile süsleniyor. Bilmiyor ki Gariban yüreğinin kanışına gizli gizli gülünüyor. Aman sus be gönül sus yine çağlama, bir vefasız için ardına bakma. Fanidir onlar gelip geçici, sen bakiye bak kalır ebedi... İşte yürek sızısı bu kadar güzel anlatıla bilir anca.. Sevgiler güzel Gülüm seven yüreğin mahzun kalmasın.Allâh'a emanet ol.........
SELAM DEYERLİ ŞAİİR DOST EMEĞİNE BİN SELAM OLSUN KALEMİ PAK YUREĞİ HAK OLAN DOST COK GÜZELDİ EMEKCE OKUDUM HAK İLE PUANIM TAMDIR YUREĞİNE HAK DAHİM EYLESİN EMEĞİNİ SELAM SEVGİ EMEK OLSUN EMEK BİLENE SÖZ DEYER OLSUN.SEYİT KAZİM ..KURBAN ÖZUNE TOPRAĞIM HER DAHİM ANLAMLI DEYEERLİ EMEĞİNE HAK EYVALAHA
Gönülden güzel dökülmüş şiir okudum amaşiir okudum üzüldüğüm nokta böceği göremedim oysa bundan niceleri böcek ve kurdela almıştı onu gördüm bence bunun eksiği yok sustum ALKIŞ TUTUYORUM ..Kötüleri demedim niceleri dedim saygım onuda yazan dost..Dost kalemleri saymamdı sevmemdi emeğe saygıydı
Hece yakışmış, acıların sultanı bacıma. çok güzel bir şiir, yürek sesi oluşu daha bir güzel yapmış şiiri kutluyorum güzel şiirini ve yüreğindeki sedayı.
Aslında ağlamaya ne kadar ihtiyacı oluyor insanın bazen.Ama ağlamayı becerebilmek önemli
Tebrikler...