(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelsen ne fayda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelsen ne fayda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
offfffff yine offff şiirde yorumda enfes olmuş bu iki dost şaire sonsuz teşekkürler, asimmm ne desem bilemiyorum hüzün damlayan kalemini ve duygulu yüreğine tebrikler.
Evet billur sesden harika bir yorum ve değerli şairimden, sevgili kardeşimden her zamanki tadında çok güzel dizeler, kutluyorum şarim, selam ve sevgilerimle.
Ne yaman yakarmış gözün karası, Tabip de saramaz derin yarası, Sevda yükü ağır yoktur darası, Kapanmaz yaralar, gelsen ne fayda!
Aşk kanunu yoktur işlemez yasa, Hüküm senindir yar eyleme tasa, Ezdin yüreğimi git basa, basa, Doldu gönül defteri, gelsen ne fayda!
Ne gelirse hak’tan gelirmiş başa, Bakma sen ardına gönlünce yaşa, Tohum ekilmezmiş kalpteki taşa, Olmadı mahsulüm, gelsen ne fayda!
Acılar çoğaldı, biri bin oldu, Yürek paralandı, hüzünle doldu, Aklandı saçlarım, gül benzim soldu, Uçtu gençlik elden, gelsen ne fayda!
Bu gönül bir sana yandı ağladı, Alların üstüne kara bağladı, Hasret ateşinde yürek dağladı, Ayrılık bitirdi, gelsen ne fayda!
Gülşen’in feryadı dağları deler, Duygular baskındır, aklımı çeler, Açsan yüreğimi neler var neler, Tutmuyor dizlerim, gelsen ne fayda!
can ablam benim!!!her bir şiirn birbirinden güzeldi....seçemedim....en son bunda karar kıldım....yüreğime vurdu her bir imgesi...kalemin şiir yüreğin daim olsun....ses olmak zevkti....kutladım..ablam...sevgimleee..her demm
SIIR COK COK GUZEL VE BIR O KADAR DA FUNDA HANIMIN YORUMU IKI GUZEL YUREGE SELAM OLSUN.YUREKLER ACI GORMESIN HUZUNLERI YASAMASIN.SEVGIYLE GUZELLIKLER SIZINLE OLSUN.YUREKTEN TAM PUAN.SEVGIYLE .
Daha önce neredeydi bu gözler Neredey di bu sırma saçlar Dizelerden gelen bu güzel dostluk Yoluna ömrümü koysam ne fayda............Sevgiler,selamlar arkadaşım...
Ne gelirse haktan gelirmiş başa, Bakma sen ardına gönlünce yaşa, Tohum ekilmezmiş kalpteki taşa, Olmadı mahsulüm, gelsen ne fayda!
Çok güzel dile gelmiş yürek yarası, Seven yüreği yakıp yıkıp gitmişse harabe etiği yıkıntıda sevdası can çekişiyorsa. Sevmeyi bilmeyen, geldim desede ne fayda.. Sevgiler Selamklar....
Her renk göz yakar, ama çay karası olanı daha bir başkadır.Gözler ki; yazdırır, güldürür, ağlatır.Her şeyin başlangıcı ve bitişidir onlar.Kabuk tutmayan yaralara da dermandır aslında.Ancak; bırakılan yara öylesine derindir ki gelmesiyle de kapanmaz.Açılmış bir kere.Olanlar olmuş, param parça bırakılmış bir yürek var iken dönmesi neyi değiştirir ki.İyi ve kötü şüphesiz O'ndan.Ama yönlendirmek bizlerden değil midir?Hem, her kötü gibi görünen de bir hayır vardır derler.Bilinmez.Aksi halde el kol bağlı, sus olup kalmak gerek.Ne var ki yosun tutmuş kayalara da basamazsınız.Duramazsınız üzerinde.Kayar ayaklar.Taş bile duyarlıdır.Üzerlerinde nice filizler görülür.Topraksız, susuz hayat bulmuşlardır orada.Gençliği de nüfus kağıtlarıyla özdeşleştirmemek gerek.Varsın fiziki değişiklikler oluversin.Genç kalabilmeyi, öyle hissedebilmeyi becermektir hüner olan.Yine unutulmamalıdır ki, siyah en asil renktir.Diğer adı kara olsa da.Yüreğin götürdüğü yol, her şeye rağmen en doğru yoldur.O meşakkatli yolda hiç usanmadan , bıkmadan yürümek gerek.Beklenin gelmesi fayda etmeyeceğine inanılmış bile olsa, o zaman o'na gidilmelidir.O şevk, arzu ona ulaşacak adımları atacak dermanı verecektir dizlere.
Ve;
"Ne hasta bekler sabahı Ne taze ölüyü mezar Ne de şeytan bir günahı Seni beklediğim kadar Gelme artık neye yarar"
Diyen Üstadın sesine de kulak vermek gerek galiba. Duygu yüklü, çok güzel bir hece şiiri olarak yer almış sayfada.
Gülşen’in feryadı dağları deler, Duygular baskındır aklımı çeler, Açsan yüreğimi neler var neler, Tutmuyor dizlerim, gelsen ne fayda!
Gülşen arkadaşımın kaleminden hüzün akmış Gelsede fayda etmez gönül yürek bir kez yanmış Yürekten kutluyorum güzel şiirdi arkadaşım güzel yazmış Kalemine yüreğine sağlık geri gelsede fayda etmezmiş Her dem selam sevgi dua ile..
Sanma ki mutluyum sensiz hayatta Dertlerim kanamalı ben ise hasta Yaşantım alabora yüreğim korda Güneşim donuk üşüyor solda
Geceler ağlıyor sabahlar yasta Arzular kabarık göz ise yaşta Benim aşkım bir başka can aşkında Oyun oynamaz dalga geçmez bu yolda
Aşk baharını yitirmeden gel durma yar koynuma Lale gelincik gitmeden bitmeden kardelen kapıda Aşkla sevdayla arzu dolu sana bilesin son damla Eremezse bir damla dahi sana yürek buzul çağı olsa ne fayda
23.12.2009 Seyfi Yiğit
Bu yürek sesimi hatırlatan yüreği ve mukabilinde sayfaya düşen şiiri KALBEN KUTLUYORUM .. Hissedilen her yazı şiir şarkı roman vs yerini bulmuştur bence tabi ANLIYAN BUNU ANLAR
----------------Acılar çoğaldı, biri bin oldu, Yürek paralandı, hüzünle doldu, Aklandı saçlarım, gül benzim soldu, Uçtu gençlik elden, gelsen ne fayda!
Bu gönül bir sana yandı ağladı, Alların üstüne kara bağladı, Hasret ateşinde yürek dağladı, Ayrılık bittirdi, gelsen ne fayda!
Gülşen’in feryadı dağları deler, Duygular baskındır aklımı çeler, Açsan yüreğimi neler var neler, Tutmuyor dizlerim, gelsen ne fayda!
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT BURSA/ 15.3.2011 ---------------------------------------------------------------------- "Çok güzel ve etkileyiciydi" demek elbette yetmez bu harika çalışmanıza. Ama umutlar bitmemeli, solmamalı, tazeleğini ve güncelliğini hep korumalı değerli dost Gülşen Polat. Bu hüzünleri ki, sizdeki yürek coşkularını hep diri, hep güncel ve dinamik tutacağına inanıyorum ben. Bu başarılı çalışmaların, güzel şiirlerinizin en güzel ve zarif yanını, emsalsiz tadını olağanüstü yansıtıyor, hüzünleri.
Esenlik dileklerimle kutluyorum, dost şairim tam puanımla, sizi. Kemal polat