Üstüne üstlük; Ergenekon başlığı altında kendi yedikleri hurmaları Eskiler de tav oldukları adamlara tırmalatıyorlar! Ayrıca basın özgürlüğü denen olay da kalmadı. Üniversiteler türbanın eteklerinde. Ve tabii ki eğitim sistemi ellerinde oyuncak niyetine...
Aydın yazarlar ince bıyık bırakıyor Bürokratlar cemaate vaaz veriyor... Sonra biz sırf Bursa Nutku’nu ezberledik diye "kafir" politikalara sürülüyoruz!
Enflasyon oranları hiç kıpırdamıyor, Ama hiç kimse zamları ağzına almıyor! Bu memlekette bunca işsiz kaldırım taşı sayarken Başımıza ki eli ayağı düzgün, "trilyoner" kişiliklerin kılları kıpırdamıyor!
Genç nesilden bir ses çıkıp; derme çatma cümleleriyle seni şiir niyetine savunuyor! Ama destekçi değil, hep köstekçi buluyor!...
Ama onlar unutuyor! "Burası gavur Ayvalık, adamı sandığa gömüyor!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni çok özledik Mustafa Kemal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni çok özledik Mustafa Kemal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.