(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabahı Bekliyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabahı Bekliyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pazardan fes almak da nerden gelmiş aklına.., Hem başın ağırırken... Başını yaslamalısın koyun yumuşaklığında bir dost omuza... Ne Ağrı kalır Ne Kaçkar... Beğendim.. Çok iyi yazıyorsun.Allah nazardan saklasın..
Şiir öyle güçlü ve çarpıcı bir anlatımla yazılmış ki, yorumlara baktığımda çoğu okuyucu şairenin baş ağrısının gerçek olduğuna kanaat getirmiş...ben şahsen şairenin başının o kadar da ağrımadığını şair duyarlılığı ile işi biraz abarttığını düşünüyorum.
Ama şiir öyle içten ve öyle yalınki bu kısacık haliyle çok inandırıcı.
hatta ben bile şu anda terddütteyim vallahi...kurgumu gerçekmi?
evet bakın şu yorumu yazıncaya kadar fikrim değişiyor ve bende nerdeyse baş ağrısının gerçek olduğuna inanıyorum...:))
Gerçek bir baş ağrısı olsa bile ben bu yorumu yazdığım gün ve saate kadar zaten geçmiş olacağından acaba geçmiş olsun dememe gerek varmı?....:))
Şiirinizdeki esprili üslubun etkisiyle yorumuma espri katmak istedim.
Geçmiş olsun öncelikle. Fes başıma, fes başıma derken Rahmetli Kemal Sunal geldi gözümün önüne. Ruhu şad olsun. Bakın nelere vesile oluyor kısacık bir şiir. Selam ve Sevgimle.
14 Mart 2011 Pazartesi 23:57:43 Esma Hanım, yengenizi arayın bence. O size iyi şeyler düşünmenizi söyleyecektir. İyi düşünün iyi olsun her şey:)) ya da "sabahlara dayanamam Osman aga" türküsünü söyleyin:))
Hem başın ağırırken...
Başını yaslamalısın koyun yumuşaklığında bir dost omuza...
Ne Ağrı kalır Ne Kaçkar...
Beğendim..
Çok iyi yazıyorsun.Allah nazardan saklasın..