Nefesler kesildi hırçın kasırgalar arasında, Sert bir el kavradı başak saçları, Dünyaya açılan kapılar buluştu ıslaklıkta. Yağmur bulutları taştı yüreklerden Bir çift söz oldu mutluluk oyununu başlatan...
Bir gecede sonsuz hayallere yol aldı gemi Batacağını bilmeden!!! Yelkenler fora... Hayallerimiz tam gaz ileri...
Bir çift söz oldu mutluluk oyununu başlatan, Ve ertesin gün doğan güneş bizim içindi sanki! Guliver bu defa evlilik masalının içindeydi. Hem de baş rol oyuncusu olarak yine...
Kara kıskançlıklar kesti geminin önünü, Yönümüz kayboluverdi! Kara bir yorum mahvetti hayalleri Masalların kısa sürmesi misali Yitirdik hayalleri Kaçırdık gemiyi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir günlük evlilik masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir günlük evlilik masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara kıskançlıklar kesti geminin önünü, Yönümüz kayboluverdi! Kara bir yorum mahvetti hayalleri Masalların kısa sürmesi misali Yitirdik hayalleri Kaçırdık gemiyi. çok güzel olmuş yüreginize sağlık
masallar bitme özürlü oldukları için "sonsuza dek mutlu ......" yalanıyla hayata tutunurlar ki biz sonrasını öyle sanalım diye prensle prensesin... oysa hep atlarız gerçek hayatta öptüğümüz prenslerle prensesler genellikle kurbağaya dönüşme eğilimindedir... saygılarımla...
Nefesler kesildi hırçın kasırgalar arasında, Sert bir el kavradı başak saçları, Dünyaya açılan kapılar buluştu ıslaklıkta. Yağmur bulutları taştı yüreklerden Bir çift söz
bu şiire bazı eleştirilerim var ama, şu an vaktim yok. unutmazsam yazacağım....
Kara kıskançlıklar kesti geminin önünü,
Yönümüz kayboluverdi!
Kara bir yorum mahvetti hayalleri
Masalların kısa sürmesi misali
Yitirdik hayalleri
Kaçırdık gemiyi. çok güzel olmuş
yüreginize sağlık