Bugün üniformalar giydirdiler bana, Omuzumda da bir yıldız. Yanımda arkadaşlarım! Kim bilir onlarda benim gibi nerelerden geldiler? Benim gibi onlarında hayalleri, ümitleri, korkuları!!! Başımızda bir üniformalı. Onun omuzunda üç yıldız. Bakışlar sert, acımasız, anlamlı - anlamsız... Küçük bir orduyuz bugün! "Giyin" talimatı verildi! Koşarak yıldızları geçirdik ay bedeblerimize. Önce giyinenlere "cop" da verdiler. Daha acımasız görünüp gerekirse dövsünler diye! Ben yetişemedim. Benim "cop"um yoktu elimde, tüfeğimnde yoktu... Hiç tüfeğim olmadı ki zaten benim. Annem kızardı onun oyuncağı bile olmaz diye. Hiç birşey çocukluğumdaki gibi değil "anne" !!! Mapushaneye girdim bugün anne Aradım koğuşları bir,bir Gözlerdeki korkuyu gördüm, Kalp çarpıntısını duydum tutulan nefeslerde... Rutubetli nem kokan odalarda ne insanlar varmış meğerse!!! Korktum! Onlarda bizden korktular, biliyorum... Yaptıkları kabahat boylarından büyük buradakilerin Ama neydi onları buraya getiren büyük kin? Karısını öldürenler, kızını-torununu............. ......................... Ürktüm!!! İnsan suretinde yaratıkları gördüm bugün. Karanlık koridorlardan geçip sübyan koğuşuna yürüdüm. Bakımsız odalarda pislik kokuyor boğum,boğum. İncecik kırılacak bedenlerde, baykuş bakışlar dikildi üzerime Geleceğimize üzüldüm... Mapushaneyi gördüm bugün. Koridorlarında yürüdüm. Biz onlardan korktuk, onlarda bizden! Gözlerim puslu boğazımda bir düğüm. Yaşarken ölümü gördüm bugün! Arkadaşlarımın bazılarında "cop"da vardı. Bana vermediler... Olsada kime gösterecektim gücümü? İncecik bedenlerinden süzülen baykuş bakışlaramı??? Başımızda üniformalı, Bizim bir yıldızımız var Onun üç yıldızı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizim bir yıldızımız var
Onun üç yıldızı...
tabrikler sizinle olsun...