Bu hafta Nur hanımda toplanmaya söz verdik, Aysel, Nursel bir de ben erkenden bastık zile. Eskiden her gidişte kapısında beklerdik. Hemen açtı kapıyı Nur hanım güle güle.
Kapıyı açtığımda karşımdaydı Neslihan, Kapıdayken terliği arıyordu çantada. Biz içeri girerken koşup geldi Kör Canan, Evinde toplanmıştık bir önceki hafta da.
Yarım saat geçmeden geldiler birer birer, Nur’un evi küçükmüş salona sığmaz olduk, Evden yetme sanatçı şu bizim Topal Dilber, O şarkıya başladı bir kaçımız saz olduk.
Dedikodu yapmadık, konuştuk şurdan burdan, Ayşegül’ün kocası gazinodan dost tutmuş, Emesende basılıp çok dayak yemiş Nurdan, Emine’nin kocası pantolonu unutmuş.
Çocuklar dağıtırken Nur hanımın büfeyi, Neşe’nin kızı cepten sevgiliyle konuştu, Aysel düşüp incitti koskocaman küfeyi, Topal Dilber durmadan Nur hanımla boğuştu.
Geldi pasta börekler, çayların bir hoş tadı, Börekten yağ bulaştı Nur hanımın saçına. Herkesin midesinde bir gariplik başladı, Kireç sökücü dökmüş çaydanlığın içine.
Neyse ki, yüz on iki hazırda bekliyormuş, Ambulanslar kapıya yığıldılar peş peşe. Topal Dilber durmadan şarkılar söylüyormuş, Ambulansla giderken sedyesinde pür neşe.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dedikodu Yapmadık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dedikodu Yapmadık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hafta sonu toplantıları da ne güzel olur, Hele candan arkadaşlarla samimiyet budur. Gulhun,Aysel,Nursel kardeşlerle Nur hanım, Ne güzel bir bişrliktelik her hafta adım adım... HakanKURTARAN Böyle güzel faydalı ve dedikodusuz Toplantılarınızın devam etmesi dileklerimle .. Saygılar...selamlar ...
bencede hiç dedikodu değil...((: çok hoş bir şiirdi. gülümsettiniz beni. masayı da görünce acıktığım geldi aklıma. kutluyorum güzel emeğinizi selamlar sevgiler.
vatana ve vatanin her seyine hasret biri icin bu masa varya yuregimi sizlatti helede mutfak gaziantep olunca ah ki ah tesekkurler bacim doyduk elham dulillah tebrikler efendim tebrikler nihat yurt kanada selam yollar sanada
Geldi pasta börekler, çayların bir hoş tadı, Börekten yağ bulaştı Nur hanımın saçına. Herkesin midesinde bir gariplik başladı, Kireç sökücü dökmüş çaydanlığın içine.
OOOO!ZİYAFET TAM OLMUŞŞŞ ÖZENMEMEK MÜMKÜN DEĞİL O ŞAHANE MASAYI GÖRÜP.ÇOK HOŞ ANLATIM.TEBESSÜM ETTİRDİN SEVGİLİ RAKADAŞI YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK.DAİM OLSUN GÜZEL DOSTLUKLAR.SLAM SEVGİMLE..
Neyse ki, yüz on iki hazırda bekliyormuş, Ambulanslar kapıya yığıldılar peş peşe. Topal Dilber durmadan şarkılar söylüyormuş, Ambulansla giderken sedyesinde pür neşe.
Halk kültürümüzün zenginliğini,özelliğini ve güzelliğini sözle,şiirle,fotoğrafla çok anlamlı ve başarılı bir şekilde harmanlamışsınız. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde ve her gün nice sağlılı,başarılı ve umut dolu günler dileklerimi sunuyorum. İpek Yolu
Gülhun olan gönüller dilhun olmuş dizede Geçmiş olsun demek var Nur Hanıma size de İfadeler mükemmel gerek yok ki söze de Avatarda bakarak dost gülümser bize de___________hisbey
Şiirler genelde hüzün dolu olur, ve şiirde güldürmek bir hayli zordur. Usta kalem zoru başarmış.
Her okuyanın yüzünde oluşan tebessüm taaa buradan görülüyor...:))
çok güzeldi hele en güzeli topal dilber in hali.... gözümde canlandırmaya çalıştım o sahneyi çok güldüm... ambulansta giderken hâla hızını alamamış bir şekilde şarkıya devam ediyor...:))
Masanın görüntüsüne ve Topal Dilber'in neşesine hayran oldum. Meşhur hanım günlerini mizahi bir anlatımla bize sunmuşsun. Çok da iyi yapmışsın....zevkle okudum.....çokça güldüm... Yine gülümseten şiirlerde buluşmak dileyiğle selam ve sevgiler....
Rasim Köroğlu dostumun bir Araba şiiri var. Zor gülen biri olmama rağmen her okumada mutlaka gülüyorum. Gülhun hanımın bu şiiri de beni hayli güldürdü. Hanımlar bir araya geldiklerinde kendileri için ayrı bir dünya oluşturmaktalar. Şiir de bu dünyadan bir film kesiti gibiydi. Tebrik ediyor kaleminize kuvvet diyorum...
İkramlar,muhabbet..(Dedikodu değil:)Neşeli bir günün mizahi anlatımı. Ne güzeldi şiir,içten bir paylaşım yaşadım adeta.Yüreğine sağlık. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Okudum çok güldüm, eşime okudum güldürdüm:)) Bu harika şiiriniz,gün adı altında harika bir dersti aynı zamanda.Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Gülhun hanım.Bu arada, 8 mart Dünya Kadınlar Gününüz kutlu olsun.Senede bir gün değil her daim itibarınız olsun.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Canımsın şiir şiirde bu güzel sofraya ne demeli herkesin iştahını kabarttınız, muhakkak mutfağa koşan bayanları görür gibiyim mükemmel bir ziyafet sofrası olmuş dedi kodu yerine Ahhh birde bu kadar nimeti bir arada sunan hatırlansaydı arkadaşım... Biz toplanınca KURAN okuyoruz ve dedi kodu yok sadece ALLAHı zikrediyoruz..ve bizlere bu kadar güzel nimetler sunana hamdü senalar ediyoruz... Ama şiirini gülerek okudum tebrikler, harikasınız... Sevgiler. Selamlar...
Valla harika düşmüş duygu seli kalemden içerlemedim desem yalan yaa bak dedikodu yok benim de olmam lazımdı bu dostluk içerisinde of beee ya ambulans beni burktu valla KUTLARIM Hüzünlendimde yaaa
İlahi şairem siz bir ömürsünüz vallahi, ben hiçbir şiirde bu kadar gülmemiştim... Şaka bir yana öyle güzel okunası gibi bir şiir yazmışsınız ki... Okurken şiirin bitmesini hiç istemedim. Çok neşeli ve haz vericiydi. Ne kadar güzel, hem heceli hem kafiyeli, hem de anlatımı mükemmeldi... Kutlarım
MERAK ETTİM GÜLHUN HANİ O HİÇ DEDİKODU YAPMAYANLAR BÜTÜN BUNLARI YEMİŞLER Mİ? YANİ RESİMDEKİLERİ. senin dedikoduyla işin yoktur da işte bu yazdıkların çok doğru onun için hiç gün yapmam güne de gitmem Daha faydalı işler var Derneklerim de çalışırım çocuk eğitirim filan Çok ama çok güzeldi selamlar
sizin dedikodu yapmaya zamanınızın olmadığını çok iyi biliyorum bu şiiri ne arada yazdınız onu merak ediyorum yüreğinize sağlık bu sıkıntılı dönemde bizi güldürdünüz Allah da sizi güldürsün sevgiler
Dedikodu beni ilgilendirmiyor şiir hiç ilgilendirmiyoretmedik desenizde etmişsinizdir sizden kaçmaz şiirden tek kelime okumadım beni ilgilendiren masanın zerafeti oy oy oy tansiyonu olan var olmayan var yiyen var yiyemiyen var işmi şimdi bu....... hepiniz kaşık düşmanısınız işiniz gücünüz yemek masraf alışveriş başka bir şey yok namazınızda kılınmaz sızın daha neler söylerdimde kulaklarımın kaşınmasından korktum... ye kürküm ye ohhhhhhhhhh :))))))))))))))))))))))))))))
yaşayın bakalım bu dünyada diğerinde görüşürüz.
................selametle
lazuşağı tarafından 3/7/2011 3:00:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
kıskanmayın bu kadar bizleri, biz kadınlar biliyoruz ki aslında en çok dedikoduyu yapan siz erkeklersiniz, bir araya toplandığınız vakit bizlerden çok daha fazla dedikodu yaparsınız:))) Tek farkımız bizim pasta, böreklerimiz:))
Şaka bir tarafa biraz latife olsun istedim, hep biz kadınları övecek değiliz yaa
Dedikodu yapmadık, konuştuk şurdan burdan, Ayşegül’ün kocası gazinodan dost tutmuş, Emesende basılıp çok dayak yemiş Nurdan, Emine’nin kocası pantolonu unutmuş.
ALLAH İÇİN HİÇ DEDİKODU YAPILMAMIŞ, BİR DE YAPILSAYMIŞ VAY MAHALLENİN HALİNE... ÜSTADEM YİNE KONUŞTURMUŞSUNUZ KALEMİ. ANLAMI BİLDİK AMA ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL Dİ. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Geldi pasta börekler, çayların bir hoş tadı, Börekten yağ bulaştı Nur hanımın saçına. Herkesin midesinde bir gariplik başladı, Kireç sökücü dökmüş çaydanlığın içine.
Neyse ki, yüz on iki hazırda bekliyormuş, Ambulanslar kapıya yığıldılar peş peşe. Topal Dilber durmadan şarkılar söylüyormuş, Ambulansla giderken sedyesinde pür neşe.
GEÇMİŞ OLSUN DALGIN ARKADAŞINIZ NELERE SEBEB OLACAKMIŞ ÖYLE.:)).NE GÜZEL BİR ANLATIMDI YAŞATTI..TEBRİKLER...
Hele candan arkadaşlarla samimiyet budur.
Gulhun,Aysel,Nursel kardeşlerle Nur hanım,
Ne güzel bir bişrliktelik her hafta adım adım...
HakanKURTARAN
Böyle güzel faydalı ve dedikodusuz Toplantılarınızın
devam etmesi dileklerimle ..
Saygılar...selamlar ...