(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani güzeldi gökyüzü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani güzeldi gökyüzü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günbatımıydı kıraç özlemleri sancı sarınca çıktım en yükseğine göğün
Giriş bölümüyle gri bir hayal ülkesine taşıyor şiir.Finaliyle de dünyanın en gerçek noktasına bumerang bir dönüş yaptırarak.. Bana göre çok başarılı ve güne yakışan bir paylaşımdı.
hani güzeldi gökyüzü her şey uzağında bin bir çeşit katıksız zülüflerin derman çağrısı ezberimde figan
hani güzeldi gökyüzü dilimde eksik zaman sarkıcı var iken düşümdeki zenginlik gün vakti harcanırdı katıksızca hani güzeldi gökyüzü yokluğunda kavram doğumları yazgılarını toprar kokusuna sarar iken gökyüzü nasıl olur ki...
Oldukça güzel bir çalışma idi, tebriklerimi sunuyorum...
Dünyanın yaşanılır ya da yaşanılmaz durumda olması insanlığın keyfindedir.. Seviyorsa,sevmek istiyorsa insan,herşey iyi ve güzeldir,mutlu eder insanı, Sevmiyorsa,sevemiyorsa hiçbir şeyi,yaşanmaz bir dünyadır gördüğü,mutsuzluktur..
SEVGİDİR insanı insan eden,kâinatı güzelleştiren..
Arasıra da böylesi iç acıcı,huzur verici ve yaşamı sevgi gözü ile görmemizi sağlayan şiirler okumak iyi geliyor bana. Hep aşk,hüzün,hicran,sevgisizlik ve ihanet konularını işler durur şiir ! Ruhu karartarak sürer gider de.. Bundandır ki şair,sevdim bu şiiri,kutluyorum sizi..
muzffer40 tarafından 3/3/2011 4:50:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba, kainat ve yeryüzü yıllardır kendi seyrinde...Değişen bir şey yok...Değişen bizlerin duyguları ve değer yargıları...Moral değerlerimizle etrafımızı görürüz...Sevgimiz kıpır kıpırsa her şey güzel gözükür...Karamsarsak itici ve çirkin gelir...Kimine sonbaharlar nostalji,kimine hazan ve hüzündür...Kar kimini deli eder,kimini mutlu eder...Acılar bile hoşgörümüzle tatlılığından yenmez bazen...İnsanları kurtaracak en büyük etken sevgi olacaktır bence...sevginin enginliği ve hoşgörüsü dünyayı da yaşanır hale getirebilir...Yüreklere sevgi fidanları ekmeliyiz...Onları hoşgörü ve yaşama sevinciyle sulamalıyız...Sevgi ormanları mutluluk yağmurlarına vesile olacaktır...Bir gün olmazsa, bir gün mutlaka...Şiiriniz türünün güzel örneği olmuş...Farklı ve anlamlı...Okumak ve paylaşmak düşündürdü...Mutlu oldum...Tebrik ediyorum efendim...Entellektüel.