henüz bir adım vardım, gördüm ki; gecenin duvağını açmıştı bir yığın harami.
oysa bir ben vardım martılarla başbaşa bu soysuz hezeyanın şahidi, bir de henüz reşit bile olmamış bir çocuk kalbi…
zaman gitgide daralıyor ben, darılıyorum bu bâkir düşlere büsbütün. ardından kelimeler daralıyor avuçlarımda.
içimden sâbık bir turna sürüsü geçiyor martı çığlıklarına rağmen...
bir adım daha varıyorum üstüne üstüne darılmış bir aşkın, ...dağ .....dağ .......dağılıyor bulutlar nihavend ezgisiyle rüzgarın…
asl olanı istiyordum asl’ı bir lamelifin dalına asıp vekili tayin edenden, her defasında son kez ve her defasında bin kez azlediyordum kalbimi, uğruna…
bir elif miktarı uzatıp zamanı hayatın kuş diline sığınmış gizlerini azmettirtiğim doğrudur; kızıl bir kıyameti tam da gerdek gecesi sığ bir koyda devriyeler basarken …
her bahar oysa yalnız bir cemre düşerdi yalnızlığıma öper geçer/di kapanmaya yüz tutmuş yaralarım/dan
ey aşk! ...çağ .....çağ .......çağırdığım yalan değildi seni sarmaşıklar arasından. kapı hakkı; gözyaşından terkip yalnızca bir yudum baldıran zehriydi zulamda duran
son bir adım daha vardım gördüm. ki; hala ayaktasın…
can içinde candan özge…
ölüm tutmuş ellerinden besbelli ve güneşler doğmuş yeniden zifir düşlerine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gün yüzü düşleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gün yüzü düşleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.