(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerçek Bildim Sevdanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerçek Bildim Sevdanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vuslatın hangi mevsim,gelmeden olmaz bahar. Artık çıkmıyor sesim,dağlar engelledi yar.
ŞİİR GÜZEL BESTE ONDAN GÜZEL DAHA NE OLSUN,RESİM DESEN PROFOSYENEL ELİNDEN ÇIKMIŞ BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM. HA BU ARADA UĞUR BÖCEĞİN HAYIRLI UĞURLU OLSUN.
ne yazıkki geç okudum bu bam telini sızlatan şiirinizi cemil beyin harika bestesini ve güzel sesiyle yorumuna mest olmamak imkansız ayakta alkışlıyorum her iki güzel yüreği de tebrikler teşekkürler
Güzel ki bestelenmiş.Şiire gönül veren gönül insanına saygıyla.Bestekarını ayrıca tebrik ederim.Cemil Beyi takdir etmeden geçmek olmaz.Teşekkürler Hocam eserinizi paylaştığınız için.Saygılarımla...
Güzel şiirinizi ve resim çalışmanızı çok beğendim... Şiir için eline, yüreğine... Resim için, gözüne, eline, yüreğine sağlık... Demek ki güzel resim yapan insan güzel şiir de yazarmış Benim kızım da Sakarya Güzel sanatlar Fakültesi Resim bölümünü bitirdi O da sizin gibi güzel şiirler yazıyor... Ne kadar sevindirici değil mi? Selam ve Sevgilerimle...
Sayfama misafirliğiniz beni çok mutlu etti. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. Kızınıza da başarılar diliyorum sanat hayatında. Saygılar efendim.
Şiirimin her kelimesine,her dizesine füsunkar sesiniz ve udunuzla , çok farklı bir ruh katmışsınız. Dinlemeye doyulmayan harika eserler.hayranlık duymamak mümkün mü. Siz keşfedilmemiş bir bestekarsınız.Sizi ancak bilen bilir efendim. inşallah bir gün bestelerinizi bütün Türk Halkı dinliyecek.Radyo ve televizyonlarda. İnşallah birlikte daha nice güzel bestelere imza atacağız. Çok teşekkür ediyorum efendim.Sağlıcakla kalın. Selam saygılar.
Kış rüzgarları esti,dağları kapladı kar. Gelmek isterim ama,gittiğin uzak diyar. Bıraktığın anılar, en değerli yadigar
Vuslatın hangi mevsim,gelmeden olmaz bahar. Artık çıkmıyor sesim,dağlar engelledi yar. Yüreğinize ve ellerinize sağlık şiir de resim de mükemmel kutluyorum saygı ve selamlar..
Bu kadar ciddi bir konuyu irdelemek gerekiyordu evet... Çok yetersiz bile kalıyoruz...
:) Mert askerlik şubesine gitmişti, hemen askere alırlar diye beklerken Ağustos'a kaldı. Gideceğine öyle şartlanmıştık ki gurbetten gelmiş kadar oldu gerçekten.
:) Sadece sayfama gelmekle kalmadı kendi sayfasını da açtı.
Sayın Yazarım, Mert ve ben teşekkür ediyoruz. Sevgilerimle.
Kış rüzgarları esti,dağları kapladı kar. Gelmek isterim ama,gittiğin uzak diyar. Bıraktığın anılar, en değerli yadigar
Vuslatın hangi mevsim,gelmeden olmaz bahar. Artık çıkmıyor sesim,dağlar engelledi yar.
Ülkü Ahıska.23.Şubat.2011 Fondaki resim kendi çalışmam
Sazıyla bestesiyle, şiirime ses olan Sayın (RİFATİ) H.Cemil Şensever Beyefendiye çok teşekkür ediyorum.
.
Ülkü Ahıska 23.Şubat.2011 --------------------------------------------------------------------- Çok mükemmel bir ilhamın kusursuz ve düzeyli duyuşu yansımış sayfalara bu şiirinizde sayın Ahıskalı. Sözcükler, şiir etik kuralları gözetilerek özenle seçilmiş ve mesaj niyetine, olması gereken yerlerine usta yontucunun elinden çıkmış yapı taşları gibi oturmuş. Sevginin, özlemlerin, aşkın, insan ve toplumsal ilişkilerin kutsallığı çok özenli ve çok düzeyli yansıtılmış, güzel ve anlamlı örnek oluştursun çabası içinde. Şiirde her bireye, bilhassa aşk ve sevda çeken gönüllere düşen çok anlamlı ve yararlı paylar ayırılmış. Bu suretle aşk ve sevgiyi, bir toplumsal düzeylilik anlayışı içinde özenle vurgulamış, usta şair Ahıskalı dostumuz.
Okumaktan büyük tat aldım. Sevdiklerim arasında olacaktır bu şirininizde değerli dost. Tam puanımla, esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi. kemal polat
Beni onore eden yazma gücü veren değerli yorumunuz için çok teşekkürler efendim. Güzellikleri gören güzel gönlünüze selam saygılar. İyiki varsınız efendim.Varlığınızla gurur duyuyorum
umarım makam ve usulde yanılmamışımdır...:) kutladım hayata kattığınız sanat dolu eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız çok değerli dostlar harikasınız..:) sevgim saygımla hep selamlar...
Hayır yanılmıyorsunuz; Müzik bilginize hayran oldum.
Sanattan müzikten anlayan güzel gönlünüz dert görmesin. Beni onore eden değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Selam sevgilerimi gönderiyorum Sabiha öğretmenime
Sanattan müzikten anlayan güzel gönlünüz dert görmesin. Beni onore eden değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Selam sevgilerimi gönderiyorum Sabiha öğretmenime
Sanattan müzikten anlayan güzel gönlünüz dert görmesin. Beni onore eden değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Selam sevgilerimi gönderiyorum Sabiha öğretmenime
Üstadım mest etti besteside güvteside büyük bir öz veri ve emek ürünü kaleminiz yüreğiniz var olsun fondaki mresim ve altındaki imzada gösteriyorki komple bir sanatçı ürünü sayfa bize sadece kutlamak kalıyor Alkışlı/yorum selamlar sayğılar
bir bestekarın eserini eleştirebilmek için bir besteci olmak ya da az çok musiki icra etmek gerekir,anlam bozukluğu var diyen arkadaşımız hangi anlamda anlam bozukluğu vardemek istemiş acaba ? beste yönünden mi yoksa güfte yani söz mü ?bence güfte de beste de hârika olmuş,her iki değerli dostu yürekten kutlarım,şarkının bahtı açık olsun,saygımla,selamlar.
Sanatçı ve bestekar kişiliğiniz yansımış anlamlı yorumunuza. Güzellikleri gören naif gönlünüze selam saygılar efendim. Altının değerini ancak cevheri tanıyan iyi bir sarraf anlar. Teşekkürler.
Sayın şiir dostum, Sayfama uğrama nezakjeti gösrdiğiniz için teşekkür ederim. Yalnız birkaç yerde anlam bozukluğu var diyorsunuz.şiirin içeriğindeki sözkere mi,Bestee mi ? Herzaman eleştiriye açığım.Lütfen anlam bozukluğu olan yeri açıklar mısınız.
Fazla söze gerek yok yorum yetersiz kalır, şiir ve sayfa tüm güzelliğiyle hak ettiği yerde...ben alkışlıyorum emeğine ellerine sevgi dolu yüreğine sağlık CAN ŞAİREM.
SELAM USTADIM EMEĞİNE YUREĞİNE SAĞLIK KUTLARIM CANDAN OKURUM EMEĞİNE BEREKET OLUN ANLAMLI BİR ESER DAHA OKUDUM YAZAN YUREKLERE EMEK PAK OLSUN HURMETLER SEYİT KAZIM,,
Daha ilk dizeleri okurken, bestelenmesi gereken sözler diye düşünüyordum. Finale gelince gördüm ki yanılmamışım. Yazan yüreğinize ve emeğinize sağlık. Mükemmel bir güfteydi ve beste oldu. Saygılarımla.
Mesaj bölümü kapalı yazamadım.Nerelerdesiniz . Sizi sayfamda görünce çok mutlu oldum. Beğeniniz için çok teşekkürler. Gurbetteki arkadaşıma selam saygılar.
Saygıdeğer Ülkü can, Çok harika bir eser müzik fon ritm sözler resim her şeyi ile mükemmel örtüşmüş.Emeği geçenleri yürekten kutluyorum....Yüreğinize sağlık.Saygılar efendim...
selam dost kalem nasılsınız yüreğin dert görmesin çok güzel bir çalıma birde anlatımı güzel olunca iki yüreğide kutlarım bu güzel çalışmanızı saygılar gönderiyorum kaleminiz daim olsun efendim
Neler geçer içimden,söyleyemez bu gönül, Yaşayamam ben yoksa, sevgin en büyük ödül. Saklı durur gönlümde, adını verdiğin gül.
Bahçemdeki kardelen,her zaman seni sorar. Ayrılık düşlerini, yüreğim hayra yorar.
YİNE ŞİİRLE BÜTÜNLEŞEN EL EMEĞİ GÖZ NURU BİR RESİM ... YİNE İNSANAIN HASSASİYELERİNE DOKUNAN BİR ŞİİR.. YAŞANMIŞLIĞA SONE GİBİYDİ.. ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİ..