Kahbe dünya İsyanlardayım işte! Zalimleri kucaklayan seni Nereme sığdırayım ki, Koma ardına elinden geleni Masum yavruları Parçaladığın günleri Papatya çiçeği gibi Bir bir saydım geceleri, Unutmadım sendeki Sinsi kahbelikleri! Kahbe dünya kahbe dünya, Vicdanın hani Yutmadın mı civanları Sakladın bir ana gibi, Gönül eğleyen mendeburları... Unutma ensendeki gizli eli, Zalimlerin tüm derdi Bize acı vermek mi!... Yalan dünyayalandünya Yalan olacağın günleri İple nasıl çektiğimi Sana nasıl anlatırım ki, Köhnemiş tenlerini Kararmış çehreni Hantal bedenini Sevdiklerin ne de yerdi, O dosların varya İşte onlar seni tüketti Kahbesin ulan kahbe! Döneklikten başka Ne büyüttün ki, Bağrındaki yamyam sürüleri, Garibin elindekileri Amuduyla çalıp gitti Ey kahbe dünya! Sözlerine nasıl güvenmeli Midemizdeki besinleri Solucan gibi somuranları Nasıl alkışladığını Biz unutmadık ki, Nankörsün ulan nankör... Ellerimizin içini Derlediğimiz dikenlerin Delip geçtiğini, İsyan ederek mi söylemeli, Kahbesin işte... Hiçbir ninnin Artık etkilemez beni, Kendimi bildim bileli Çarıksız gezdim üzerini, Zalimlerin balyozları Ezdi geçti tepemizi, Kahbe dünya, zalimsin işte! Belli tümünüzün mektebi Sen zalim değilsen, Bu zalimlerle işin ne peki!... Ben anlamıyorum seni, Bize çektirdiğin Dertlerin hepsi, Çok feci... Unutma ki, Gözetliyor seni Herşeyin sahibi, Bırak bu hainlikleri Kurduğun her tuzağı, Bir bir sökecek Mazlumun ALLAH’I!... BİZ MAZLUMLARIN AYAKLARI Ustaca parçalayacak Zalim domuzları, Ey kahbe dünyanın Doyumsuz uşakları, Siz anlayamazsınız Gözümüzdeki parıltıları!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAHBE DÜNYA!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAHBE DÜNYA!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım