Öğünleri dağılan cemrenin sol yanında belirir nabız Zamanından önce hem de Uyanışı fevri Batışı azâmi Ve gün havâle geçirir ömrün sırtında İki kolu yanlara düşer , üzerinde nazar kabartmalarıyla
Keşkeler içimde buzdan kütleler halinde Ocağımın ateşi ise kesik Tehlike sirenleri çalıyor kulağımın orta yerinde
Neyse ; Az önce sızladı zaten burnumun direği Sanırım seni sahibine emanet etme vakti geldi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B / e k l e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B / e k l e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessiz bir tını şimdi çiğ tanelerimde üşüyor emanet bir çığlığın gölgesinde ne güzeldi usta kalemin dizeleri sabahıma düşen yorgun renkli yağmur damlalarıyla teşekkürler ediyorum sevgili şairim saygılar sevgiler....
ezberleniyor her aşk bir marş gibi birkaç duvar arası.. birkaç taarruz var, arkası dar bir karanlık duvarlar karanlığın yansıması... birkaç şarjör hayal birkaç kurusıkı masal, ölüm yok, ellerin son soyunduğun küfür kadar soğuk çocuk...
Mağlubiyetlere dayanmayı öğret ruhuma
Bir ışık yak aydınlansın ufuklarım
Söyle ne vâkit sona erer bu amansız sınanma?
Özlemi anlat bana...
Göğünde kanat çırpan vuslat kuşları
Nereye konarlar yorulduklarında?
Ayaz yemiş sevdaların bakışlarındaki
Ümitsiz ümitleri anlat.
Yalnızlığın dili olsaydı sormazdım sana...
alıntı...
Sessiz bir tını şimdi çiğ tanelerimde üşüyor emanet bir çığlığın gölgesinde ne güzeldi usta kalemin dizeleri sabahıma düşen yorgun renkli yağmur damlalarıyla teşekkürler ediyorum sevgili şairim saygılar sevgiler....