(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y o r u l d u m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y o r u l d u m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gibi savruldum hayat çarkında, Nasıl geçti olamadım farkında, Ömür tükenirken şaştım kırkında, Ela gözlü bir güzele vuruldum.
Sevgili hemşehrim şiirlerindeki hece ahengi ne kadar güzel. Ne hata yapmış da önceden okumamışım. Her şiirin sonuna bir nazire yazasım geliyor. Sakın eksiği tamamlıyormuş edası sezme bundan. Hiç biz cümlem şahane şiirlerini tamamlar nitelikte değildir dikkat edilirse. Şiirlerinizin coşkusuna kapılıp, biraz kendimi yazıyorum o kadar. Şiir böyledir. Yüksek frekanslı bir beğeni meydana geldiğinde gönlü coşturur. tebrikler...
Mükemmel bir yürek sesi akmış dizelere,yüreğin daim olsun, sade ve yalın bir anlatımla kaleme alınmış şiirini ve yazan kalemini ve sizi kutlarım.... Saygılarımla
MERHABA ARKADAŞIM ŞİİRLERİNİZİ BEYENEREK OKUYORUM DUYGULAR BİR SU DAMLASI GİBİ DAMLAMIŞ BEYAZ SAYFAYA ARKADAŞIM YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİN SESİNİ SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BİR DEMEKTE BEYAZ GÜL ŞİRİN GÜZELLİĞİNDE USULCA GİDİYORUM HOŞÇAKAL
Hala işin başındayım derseniz asla şiirlerini okumam eski şairlerimizden bir çoğunun şiirlerini okudum hece olanlar mesela bu kadar güzel hece pek az var çok güzel bir şiir esintisiydi elinize sağlık.....
Kıt aklıma sığmaz oldu hesaplar, Gizli sevda yüreğime ok saplar, Çevremdeki tanıdıklar ahbaplar; Her kim varsa birer birer darıldım.
Tebrik ederim çok manalı okunası bir şiiir yüreğine sağlık. Ne kadar üzülünsede canın yansada hayat devam ediyor. Mutlu olmak için, dönüp arkaya bakmamak gerekiyor. Dünyanın düzeni bozuk, hiç kimse için üzülmeye değmez! Sevgiler Selamlar...
Kaderimle yıllar süren kavgamda, Gönlümdeki silahımla vuruldum. ................................. illa kurşunla vurulmaz insan ki..aşk da vurur insanı..tebrikler
Kıt aklıma sığmaz oldu hesaplar, Gizli sevda yüreğime ok saplar, Çevremdeki tanıdıklar ahbaplar; Her kim varsa birer birer darıldım. .......... yüreğinize sağlık harikaydı...
Mecnun yalan, Leyla yalan, aşk yalan, Tac Mahal'mış bu dünyada tek kalan. Hüzünlerden, hasretlerden zevk alan, Gönlümdeki Kays tahtına kuruldum.
İnsan başlı başına bir âlem, gizli bir evrendir. Gönül güneşinde patlamalar, mehtabında hüzünler, bilinmyen uzaklarında ne sırlar gizlidir. Dışardan sağlam bir kale, içerden viranedir her insan... Doğrusu şiirden hayli etkilendim. Gülhun Hanımın kalemindeki gelişmelerde de umut ve gelecek gördüm. Tebriğe gerek görmüyorum. Şiirin tebriği ve ödülü kendi içinde zaten. Saygılar...
Kıt aklıma sığmaz oldu hesaplar, Gizli sevda yüreğime ok saplar, Çevremdeki tanıdıklar ahbaplar; Her kim varsa birer birer darıldım.
Gerçek hayat kesiti sevda yolu yokuşu her ne dersen de ama hayat devam ediyor yorulmak neysede kaybolup düşme olmasın o an her ne olursan ol artık bitmişindir yakın olandan uzağa herkes mutlu olur sen kaybolan işte bu olmaması için ne kadarda yorulsak aşkta sevda da bunları yaşadığımız hayatta hayatın içinde ne varsa yıkılmamalı sarılmalıyız yarınlara açmak üzere yeni yol almalıyız umut içinde umut bitmedikçe can çıkmadıkça her şey güzele gidiyor demektir vs derin ve geniş şiir ALKIŞ TUTUYORUM
Zaman zaman çıkmaz olur nefesim, Sevgi kuşu taşımıyor kafesim. Bu gidişle kaybolacak adresim, Hızlı uçan Anka’lara sarıldım.
Merhaba, hayat denen acı lokmanın damağımıza bırktığı ızdıraplar...O kadar derin ve hüzünlü ki satırlar...Çilenin her rengi gözüküyor...Bu güzel şiiri bize armağan eden kalemi kutlarım...Saygılarımla...Entellektüel
Zannediyorum ilk defa bir 11' li hecenizi okuyorum. üstelik şiirin bütününde 4+4+3 ü uygulamanız gerçekten etkileyici. Sesi, anlamı, sürükleyiciliği bu denli düzgün sağlamak ve duyguları okuyucuya yaşatmak hiç de kolay değildir Gülhun hanım.
emineye katılıyorum küsmek darılmak yok öyle hele şiiri böyle can evinden yakalamışken katiyen olmaz:) kaç yıldır varı buralarda dördüncü yılına varırken bu tanışıklığın çizgisi değişmeyen dostlardan biri oldun karakız derken can kardeş derken hak edene söylemiş olmaktan mutluyum..Nelerin kahrını çektik nice toplantılara katılıp nice sıkıntıları paylaştık dostlarımızla... seni kim üzerse bilsin ki biz dostlarımızı hele hele kardeşlerimizi öyle kolay kolay kimseye yem etmeyiz şiirden başka hiç bir eylem yok çünkü... ilk defa bir şiirini böyle yorumladım eh idare et artık yüreğine sağlık kardeşim...
Duygularım cirit oynar sevdamda, Hasret gezer içimdeki her gamda, Kaderimle yıllar süren kavgamda, Gönlümdeki silahımla vuruldum.GÖNÜLDEN TBRİKLER TÜRKÜ TADINDA GÜZEL BİR ÇALIŞMA..
Tepeden tırnağa hüzün olsada...... Duygular öylesine güzel ifade edilmiş ki Şiiri okuduktan sonra hemen siyah-beyaz bir portre çizildi gözlerimin önüne.... Yürekten kutluyorum....
Yaşamaya sevgilerim bahane, Gönül şehrim baştan sona boş hane. Eller güler eğlenirmiş bana ne? Yalnızlığın boş tahtına kuruldum.
Duygularım cirit oynar sevdamda, Hasret gezer içimdeki her gamda, Kaderimle yıllar süren kavgamda, Gönlümdeki silahımla vuruldum.
DUYGU, SEVGİ VE HÜZÜN DOLU DİZELER O KADAR İÇTEN VE SICAK Kİ, OKUYAN HER YÜREKTE İZ BIRAKIR MUTLAKA. YAŞAYAN VE YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK. HEP ŞİİRLE, SEVGİYLE VE SAYGIYLA KALIN...
Gözlerim de yaş pınarı,bakıyorum puslu puslu Ayrılığın sersemletti,duruyorum,uslu uslu Sana kaç kez söyledim ben,yapma ayrılık şakasını Gönlüm nasıl sevebilir,söyle senden başkasını?.İLK VE SON
Diyerek:Harika şiiriniz için tebriklerimi gönderiyorum.Sağlıcakla kalın.
baharı beklerken ömrüm kış oldu gözümde her zaman biraz yaş oldu en güzel duygular bana düş oldu yorgunum dostları yoruldum artık vefasız yıllara darıldım artık
bak esma kahve yapmış içersen dinlenirsin biraz :))) sevgilerimle
ONBİRLİ HECE VEZNİ O KADAR GÜZEL İŞLENMİŞ Kİ GERGEF GİBİ. ÖZENLE SEÇİLMİŞ İFADELER,ÖZENLİ UYAKLAR VE USTA AYAKLAR... ANLAM VE ANLATIMI FEVKALADENİN DE FEVKİNDE, AKICI,AHENK DOLU,OKUMASI DOYUMSUZDU...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Nasıl geçti olamadım farkında,
Ömür tükenirken şaştım kırkında,
Ela gözlü bir güzele vuruldum.
Sevgili hemşehrim şiirlerindeki hece ahengi ne kadar güzel. Ne hata yapmış da önceden okumamışım. Her şiirin sonuna bir nazire yazasım geliyor. Sakın eksiği tamamlıyormuş edası sezme bundan. Hiç biz cümlem şahane şiirlerini tamamlar nitelikte değildir dikkat edilirse. Şiirlerinizin coşkusuna kapılıp, biraz kendimi yazıyorum o kadar. Şiir böyledir. Yüksek frekanslı bir beğeni meydana geldiğinde gönlü coşturur.
tebrikler...