(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çoktuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çoktuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep çocuk olsak deriz bunları bildiğimiz için.Ama çocukkende büyümeyi dörtgözle bekleriz.Geleceği göremediğimiz için.Yine İzmirce güzel bir şiir.Selamlar
nice şiirlere gebe görünüyor. Çocukluk geçmişte kalma şansı olmayan tek şey. Çocukluk hep içimizde, etmizde-kemiğimizde. Hatta ve hatta yaşabiliyorsak eğer yüreğimizde, ruhumuzda vardır. Söylemler de olduğu gibi etiketler de (çocukluğa bile vuruluyor ya helal olsun) değil. Çocukluk öyle bir şeydir ki;
-ne kisve tanır ne de etiket...SADECE SEVGİDİR...SAFTIR...SAFLIKTIR...
Bu yüzden de insanların içinde en fazla sızlayan veya da kanayan yandır...Özlemlerle anılan, dönülme şansı olsa idi gözler kırpılmadan, düşünülmeden karar verilecek anlardır.
Kalemine yüreğine sağlık can.İnşallah hep bir çocuk yan vardır yüreğinde.Sevgiyle kal.
hüzün şairi tarafından 2/10/2011 1:57:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Riyasız, çıkarsız,geçim derdi olmadan, kimse kimsenin kuyusunu kazmadan, saf, temiz yüreklerle birleşen çocuklar.
Bir zamanlar ben de çocukmuşum. "Muşum" diyorum,sanki asırlar geçmiş üzerinden.Unutulmaya yüz tutmuş çocukluğum. Üzerine o kadar çok kamburlar eklenmiş ki çocukluğum neredeyse can çekişiyor. Büyüdükçe çıkarlar büyümüş, dertler büyümüş, hayat kavgası büyümüş...Velhasıl bizler büyümüşüz...
Yüreğinize sağlık. Dertlendim birden :) Sevgilerimle...
Hep gülümseyin şair dost ve çocukluk farklı bir şey keşke eskiye dönüş olsaydı, ama bu imkansız önemli olan etiketiniz ne olursa olsun yüreğinizdeki çocuğu yaşatmanız kutlarım şiirdi...