(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzak bana gözlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzak bana gözlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasretle ayrı kalmış varlıklarımızdan geriye kalan hüzünde;anımsatıp da yaralama der gibi şair öpme acılarımı diyor.Kendimle bakışırken;yani yalnızlığın bestesini çalarken,aynalarda yüzleştiği varlığın tek sahibi olduğu canlı olduğunu hissedince,perdelerin çekilmesini ve bu yalnızlık şarkılarının esasında herkesin görmesini ve duymasını istiyor...
Çünkü hiçbir canlı yalnızlığı sevmez diye!!!:..
uzak gölgelerin bedeninde uzanırken yalnızlığın duvarı sen diye sokulurum karanlığın bağrına
Yalnızlığın resmedilişi...
içimdeki kavgada öptükçe çoğalan gözyaşlarım üşür nefesindeki ten rengini silmesin yıllar ruhumun aynasından
İlk dizeden kopuk olmaması artı bir gelişme....O yalnızlık dakikalarının ardı sıra,esen deli rüzgar sonucu yağan yağmur gibi;gözyaşlarının da yalnız olduğunu ve onun dahi üşümesi için sebebi olduğunu;bunun da varlığın cisme bürünen noktasında,şair dileğini yazıyor....//Ne olursa olsun,bu yalnızlık resmimde senin de adın olsun.....Olsun da ruh aynamda olsun ve yalnız ben bileyim...Yalnızlığı hissettiğim gibi...
ey tebessümün ardındaki hüzün yağmur çiseliyor çehrene uzak bana gözlerin yine anne..
Aynen Rahmette Zahmet,Zahmette Rahmet var der gibi.....
Ve yalnızlığın cisme bürünmüş en büyük resmi de anne....Çünkü anneler doğurduğu evlatlarını hep;karnında hisseder gibi yakınında görmek ister....Yalnızlık da anne ile güzel örtüşüyor..
Her şiir de bir hikaye vardır;her şairin hikayesi gibi....Bazen kalabalıkların içinde bile insan kendini yalnız hisseder...
Selam ve sevgilerimle......