nesin sen hayat, dipsiz bir kuyu mu yoksa? tırmandıkça doruğuna ulaşılamayan canhıraş yollarında bekleştiğimiz bir tutam nefesin sonrasında eskitilen ...koridorlarında kör topal yalpalanarak, değirmen misali çarkında tüketen mi
nesin sen hayat? soğuk labirentlerimin dar koridorlarında kendi kalabalığımdan kaçıp kendi ıssızlığıma saklanırken yakalandığım köşe başı yalnızlıklarımın gönüllü bekçisi mi nesin sen? içimin gürültüsü çığlık çığlık yankılanırken derin vadilerimde ve yamaçlarıma çarparken kırık hıçkırıklarım sessizliğimin sesi, kimsesizliğimin kimsesi ruhumun bir türlü doğmayan güneşinin sorgusuz sualsiz tek faili mi?
tırnak izlerimin kıskacından süzülüp kanatlanan kelebeklerin masumluğunda renklenen ’’üç günlük’’dünyanın avuçlarında eriyip de zamanın aynasında günden güne cücelen mi bir zaman süt kokan ellerimden şimdi ömrüme atılan çetelenin cizgileri taşıyor ve dizlerimden yüreğime yürüyen yorgunluğum bir avuç toprağın tecellisinde çaktırmadan göz kırpıyor.. nesin sen?
nesin sen hayat? çaresizliklerimi kıymık kıymık tenime batırırken heveslerimi kursağımda baldıran zehrine çevirip keşkelerimi zaman çengelinde sallandıran beni düşlerimden soğutan, mavi umutlarımın kara yürekli taciri mi nesin sen? gelincik yüzlü çocukluğum, çakıl taşlı yollarda kardelen misali açmaya yeltenirken gri bulutlara inat, ışıl ışıl gülen gözlerimin düşmanı sonu mutlu biten masallarımın gözü dönmüş ruhsuz katili mi?
korku tünellerinden yücelen yaşanmışlıklardan gönül kırıklarını toplayarak yaşam artığı bir çöp kalacaksam, derin çukurlarda biliyorum ki başım hicaza bakarak çürüyecek en azından yeniden yeşermek de var saklı sırlarla beraber sonsuzluğa maslahat kalan enkazımdan.
nesin sen hayat? gökyüzüme dokunmak istedikçe parmak uçlarımla beni kendi derinliklerine çeken mıktanıs tesirli karanlık girdabında sonsuzluğa düşerken göremediğim bir ışığa pervane olmaya niyetlenmiş kısa metrajlı mutluluklarımın uzun soluklu seyircisi mi nesin sen? ya da başrolünü oynamaktan sıkıldığım, bütün kostümlerimi yırtıp ateşe attığım çırılçıplak kalan duygularımın trajikomik öyküsünün usta senaristi mi?
nesin sen hayat? nesin, bu oyun yordu beni kaçıncı perdesin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nesin Sen 'Hayat' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nesin Sen 'Hayat' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nesin sen hayat? gökyüzüme dokunmak istedikçe parmak uçlarımla beni kendi derinliklerine çeken mıktanıs tesirli karanlık girdabında sonsuzluğa düşerken göremediğim bir ışığa pervane olmaya niyetlenmiş kısa metrajlı mutluluklarımın uzun soluklu seyircisi mi nesin sen? ya da başrolünü oynamaktan sıkıldığım, bütün kostümlerimi yırtıp ateşe attığım çırılçıplak kalan duygularımın trajikomik öyküsünün usta senaristi mi?
nesin sen hayat? nesin, bu oyun yordu beni kaçıncı perdesin?
Hocam can kardeşim nefistiiiiiiiiii.!!!!!!!!!!!! bunu bende hep srgulaşımdır ama cevapsız kalan bir muamma olştur. ve Senin seslendirdiğin bir şiirimde şöyle demiştim Eyy...Hayat Sen Ne imişin BEE...!!!!!!!!! SELAM VE SEVGİLERİMLE İKİ GÖNÜL DOSTUNA MUHTEŞEM BİR DÜETTİ..........................................
gökyüzüme dokunmak istedikçe parmak uçlarımla
beni kendi derinliklerine çeken
mıktanıs tesirli karanlık girdabında sonsuzluğa düşerken
göremediğim bir ışığa pervane olmaya niyetlenmiş
kısa metrajlı mutluluklarımın
uzun soluklu seyircisi mi
nesin sen?
ya da
başrolünü oynamaktan sıkıldığım,
bütün kostümlerimi yırtıp ateşe attığım
çırılçıplak kalan duygularımın
trajikomik öyküsünün usta senaristi mi?
muhteşem yüreğinize sağlık..