(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fırtına afeti, rüzgar ise kökleri salandırır ve yıkılmaya zemin hazırlar. Yinede insan bilemez...Çok harika dizelerdi yürekten kutladım. Susma ve yaz fırtınaları da rüzgarlarıda dindir güzel ve anlamli dizelerinle.
Doğru!İnsan bilemez...En sevdiğinin gideceğini, ve belkide birgün iki yabancı olacaklarını kestiremez.Hayat sürprizlerle dolu be Nazlı.Ve bende senin gibi köşeme çekildim bekliyorum...
bence sevgiliyle terazinin aynı kefesinde olmak doğru tercih... birbirinizi dengelemekle kendinizi hırpalayacağınıza bırakın dünya aşkınız karşısında kendi dengesini bulsun... saygılarımla...
elinizdedir aşkın terazisi,adaleti anlatmaz mı terazi??? öyleyse bir kefe aşkınızdır diğeri geriye kalan tüm hayatınız... eğer aşkınızsa ağır basan hiçbir fırtına yıldıramaz sizi... ama aşkınız dengeleyemiyorsa arta kalanları.....
anladın sen onu suskun'um :))))
hüzün ve şiir sen de harika bir harman hele bir de isyan grince doyumsuz oluyor...
aynı kefesine koymuşuz terazinin
düşünmemişiz ayrı kefeleri olduğunu
ve bir tarafın her zaman ağır basacağını
ağır basan taraf az kilo verdimi mesele kalmaz..:))
ağır basmamalı bence..dengeyi tutturmak lazım...
anlamlı ve güzeldi..kutlarım..sevgimle..