(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki gül bir karanfil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki gül bir karanfil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maşallah onlara onları yetiştireen sevgi ocağı ana babaya Allah nazardan kem gözlerden saklasın.Rabbim esirgesin bahtlarını güzel etsin... sizlerde ömür boyu güllerinizin kokusu ile mesut olun dilerim saygılarımla
Saygımız sevgimiz var Evimde her gün bahar Koklasan cennet kokar İki gül, bir karanfil ******************************* Dolu dolu bir şiirdi. Haz ile okudum.. Kutluyorum güzeli yazan kaleminizi...
Allah bağışlasın bahtları güzel ,ömürleri sağlıklı uzun olsun yavrularınızın değerli dost yürek.evet onlar bizim gözümüzde hep bebek kalırlar.tebrik ediyorum sevgi dolu baba yüreğinizi kaleminizi.daimi başarı dileklerimle selam saygılar..
Mutlu mesut bahtiyar geçip gider geceler Üstüme güller serpti, sizle geçen seneler. ...........
Allah daim etsin diliyorum...Mutluluğun resmi öyle güzel çizilmiş ki,görmemek öyle imkansız ki...Maşallah demeden geçmiyorum sevgili hocam.Teşekkür ediyorum paylaşımınız için,gözüm,gönlüm açıldı şiiri okurken.Saygımla
ALLAHTAN MUTLU VE SAĞLIKLI BİR AİLE YAŞANTISI DİLEYEREK DİYORUM Kİ ; ÇOK ÇOK HOŞTU..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ..
Saygımız sevgimiz var Evimde her gün bahar Koklasan cennet kokar İki gül, bir karanfil
Gerçek bir servet mısralara işlenen iki gül bir karanfil Hiç bir zaman solmasın şair yüreğinizden. Mısralarda bile duruşları nefis neşe ve mutluluk verici Kutlarım saadet tablosu eserinizi yürekten Saygılarımla...
Kök sultan bense dalı Güllerimiz edalı Alem size sevdalı İki gül, bir karanfil
Saygımız sevgimiz var Evimde her gün bahar Koklasan cennet kokar İki gül, bir karanfil
Başarınız daim olsun değerli dostum kutlarım siz.Pek güzel bir şiir yazılmışsın duygu ve yürek dolu, şairi yazdıran yüreğini ve güçlü kalemini kutlarım dostum.... Saygılarımla
Güzel dizelerinizi okumak bu güne kısmetmiş.... Okudukça huzur doldu içime..... Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın Yürekten kutluyorum......saygılarımla....
YUNUS AMCACIĞIM İLK SESLİ ŞİİRİMİ EKLEDİM. BAKALIM BEĞENECEK MİSİNİZ. SİZİN ŞİİRLERİNİZ ÇOK ÇOK GÜZEL. İNŞAALLAH İLERİDE BEN DE SİZİN GİBİ GÜZEL YAZARIM. TEBRİKLERİMLE TEŞEKKÜRLER. SAYGILARIMLA SELAMLAR.
Çok mutluyum erenler Koca çınar diyenler Bana hayat verenler İki gül, bir karanfil
Minik bezelye kızım Oğlum baharım yazım Her eve mutlak lazım İki gül, bir karanfil
Hayat fani bitecek Gelen elbet gidecek Kabrime dikilecek İki gül, bir karanfil...
Mutlu mesut bahtiyar geçip gider geceler Üstüme güller serpti, sizle geçen seneler.
Allah çocuklarınızın acılarını göstermesin hayırlı uzun ömürler versin sizlerede çocuklarınızada anlamlı ne güzel hediyeydi onlara yazdığınız..Kutlarım abim ..Selam ve dua ile..
Çok mutluyum erenler Koca çınar diyenler Bana hayat verenler İki gül, bir karanfil
Minik bezelye kızım Oğlum baharım yazım Her eve mutlak lazım İki gül, bir karanfil
Allah gülünüzü ve karanfilinizi size bağışlasın.İyi günlerini görün. Ne mutlu onlara ki böyle duygulu ve sevecen yürekli bir babaya sahipler.
Şiirinizden çok duygulandım.Benimde bir kızım bir oğlum var. Bu güne kadar onlar için yaşadım bundan sonra da herşeyim onlara. Evlat dünyanın en tatlı varlıkları.Allah acılarını göstermesin efendim. Selam saygılar.
Allah bağışlasın, eksik etmesin onarı. Hep beraber mutlu günler nasip etsin çok güzeldi, evlatlarımızın güzel günlerini görelim inşallah tebrikler, selamlarla
MAŞAALAH..HAK teala cümle kuluna nasip etsin huzurlu ve mutlu yuvayı.. ve sevgi dolu aile babası....kalem güzel kelam güzel...bunları şiirleştirmek dahada güzel.... tebriklerim saygıdeğer mahir kaleme....
"Saygımız sevgimiz var Evimde her gün bahar Koklasan cennet kokar İki gül, bir karanfil
Gören desin maşallah Nazar değmez inşallah Herkese versin Allah İki gül, bir karanfil
Çok mutluyum erenler Koca çınar diyenler Bana hayat verenler İki gül, bir karanfil"
maşaallah mutluluğunuz daim olsun çok değerli yunusyudum hocam..:) kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız... sevgim saygımla hep selamlar...
mutluluk daim olsun eviniz neşe dolsun aleme örnek kalsın İki gül, bir karanfil...
"iki gül bir karanfil"ne güzel bir benzetme. Allah güllerinizin ve karanfilinizin boynunu hiç büktürmesin. Çok güzeldi şiir. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Evlatların, yaşı kaç olursa olsun; Anne, ve babalar için, onlar her daim bir bebektir. Doğru :)
Benim çocuğum yok. Yaşım otuz beş, fakat; Hâla büyüdüğümü, kabul etmeyen/görmeyen Ya da görse de, bu büyü'nün bozulmasını istemeyen, bir annem var. Allah eksikliğini vermesin. (amin)
Allah, senin çocuklarına da; Senin onlara sunduğun, bu harika eser gibi Çocuklarına (torunlarına), sunmayı nasip etsin dostum. (amin) Der
İki minik ayrıntı ile; Bilgi'ne danışacağım, izninle dostum!
"Sevdiyiydi kalbimin" Sevdiğiydi (ğ) mı olmalı, ya da (y) 'sevdiyiydi' mi? "Her kese" Herkeze/Herkese mi olmalı, ya da yazdığın gibi mi olmalı 'her kese' mi?
Beni aydınlatırsan dostum, memnun kalır, hata/ları/m var ise, vesilen ile düzeltirim.
DOST TÜM BU GÜZELLİKLER SENİN GÜZEL YÜREĞİNİN VERDİĞİN SEVGİLERİNİN ESERİ ONLARI SEN SEVGİYLE ALLAHIN ADIYLA DİKTİN ÖYLE YEŞERTTİN KUTLUYORUM O GÜZEL SEVGİ DOLU YÜREĞİNİ....ŞİİR ZATEN SENİN KALİTEN BELLİ...
Mutlu mesut bahtiyar geçip gider geceler Üstüme güller serpti, sizle geçen seneler. ............................ allah ömür versin acılarını göstermesin ve huzurunuz bozulmasın...saygılarımla....
slm saygı değer hocam harika bir eser okudum yaradanım sizlere huzrlu ömürler nasip etsin çocuklarının bahtı acık olsun yaradan yar ve yardımcınız olsun vesile kalpleriniz ne için çarpıyorsa yaşamınızın sizleri oraya sürüklems,ni yüce yaradandan niyaz eylerim elerinden öperim hocam
Allah mutluluğnuzu daim eylesin güller hep baharla kalsın ne mutlu sevgiliye güller bırakarak yürümek... saadetinizin saadet-i ebediyeye dönüşmesini kutlayarak hürmet saygı ve selamlarımla
güzel gönüllü kardeşim merhabalar ALLAH mutluluğunuzu daim kılsın ,RABBİM bağışlasın sevdiklerinizi güzel bir şiir yazmışsınız,sevgiler selamlar olsun güzel gönlünüze.................
güzel gönüllü kardeşim merhabalar ALLAH mutluluğunuzu daim kılsın ,ne güzel RABBİM bağışlasın sevdiklerinizi güzel bir şiir yazmışsınız,sevgiler selamlar olsun güzel gönlünüze.................
hiç büyümüyorlar değil mi... babamdan biliyorum öyle yapma çocuk! derken hala okula giden öğrenci gözüyle bakıyor ancak insan baba olunca anlayabiliyor bazı şeyleri hele kucağından düşürmediğin yaramazlar gün gelipte kucağına sığmadılar mı o zaman sevip okşayamamaktan dolayı üzülüyor insan kucağıma sığmayan kızıma takılmalarımdır;keşke büyümese! diye... şiir olarak da duygu bütünlüğü olarakda mükemmel şiirdi dost Allah onların eksiklğini vermesin..sevgiyle
Sayın yudumyunus, mani tadında, sıcacık, paylaşılmış bir sevginin samimi dışa vuruşuydu dizeler. Ben, bu güzel şiiri yazdıran ailenin tüm bireylerini ve tabi sizi kutluyor, MAŞALLAH diyor, Allah nazarlardan esirgesin diyorum. Selam ve saygılarımla.
Allah cennet esintisi, kokusu taşıyan mısralarınızın tercime i hali haneyi saadetinizi daim eylesin inşallah bütünlüğünüz cennettede ebedilik kazansın. Müslüman Türk aile yapısının bu temeli hiç sarsılmasın tebrikler efendim.
İki gül bir karanfili Allah sana bagışlasın üstad, kalemin daim,yüreginedeki sevgi hiç bitmesin,
Agzınızın tadı hiç bozulmasın, Bir gülle katanfil evlimi bilmem, Gül evliyse çıktıgı kapıya, misafir olarak gelsin, Karanfil komşun olsun, Torunlar meyvelerin özü olsun, herkez senin gibi mutlu olsun,Amin.