tam da şimdi deşifre ediyorum aşk’ı bu, aşk’ın en acıklı intihar biçimidir…
sorgusuz / sualsiz iyi ama, bir bahanesi olmalı aşk’ın üç harf tek heceyle dağıtmak için dağ gibi adamları! kına yakan gelinlerin elleri kızıl bir geceyi yoğurmak içinse özlem yüklü bir masal şimdi ardımda bıraktığım piç eden gece
hangi kuyudan kanarak su içtiğini hangi ağaçtan bir meyveyi kopardığını hangi şeytanın cesedini taşladığını ve hangi ırmakta yıkandığını / arındığını kimsenin bilmediği bir sır’dı aşk! gözlerin ferini yakıp söndüren aşk’dı ateş böceği gibi...
parmak izlerimi bulaştırdım kalp ritmine hu çeken özlem yüklü bulutlarda nemim ve kekremini aldırdığım yağmurlarda bir tek sana ağlayan durgun bir gözyaşıyım şimdi
aklını başına topla dedim ey akıl! ve adam akıllı özle onu şimdi sen bir gurbetçi gibi tiryakisin en çok uzak ve en çok hasret en az mutlu, ama en çok özlemli...
el ayak çekilince kentlerden güneş’e koştum devşirip aklımı devrilmez bir davanın neferi gibi özlemine döküldüm tenhasında gözlerinin
adı kalp ağrısı adı hasret adı özlem adı her neyse işte
birgün karşına dikilip hesap sormaya yelteneceğim olmayan gücümle direneceğim aymazlığına ve sen yine en nazik karşılamanla ‘merhaba’ diyeceksin bütün öfke kusma planlarımı yok ederek öfkemi boğazıma dizeceksin susacağım!
fırtınalara koyup başımı şimal’e doğru toz olacağım oyunbozan bir çocuğun zaferini hibe edip çoğalacaksın yine gururla bakacaksın tertemiz yaşadığın her güne biliyorum gururla bakacağım kutsal davam aşk’a, sen de bil, bil/sen/de !
bir çocuğu gülümseten gözlerine şükredip tarifsiz bir iç huzuruyla ay’a çalacağım hasretimi senden uzağa sürülmüş suretimi gözümden düşmeyen telaşımı aşk’a bağışlayacağım heyecanımla beraber ki telaş en çok aşk’ın kimyasına yakışır bilirsin deşarj edeceğim damarlarımdaki iksiri, tazelenmek için!
birgün en uzun şiiri yazacağım sana ve oturup bir başıma hıçkıra hıçkıra ağlayacağım şairin; ‘hasretinden eskittiği prangalar’ için…
şimdi anlaşılmanın değil iki gözüm anlamanın tam da sırası….
zaman acımasız iki gözüm bilmem kaç ayrılığa daha sürer sabır merhemini hesapsız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deşifre şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deşifre şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sorgusuz / sualsiz iyi ama, bir bahanesi olmalı aşk’ın üç harf tek heceyle dağıtmak için dağ gibi adamları! kına yakan gelinlerin elleri kızıl bir geceyi yoğurmak içinse özlem yüklü bir masal şimdi ardımda bıraktığım piç eden gece
SERBEST DİZELERDE,ONULMAZ GÜZEL BETİMLEMELER VE AŞK ADINA YANGINI OKUDUM,BEĞENEREK. SAĞLAM VE GÜVENLİ YAZILMIŞ ŞİİR,İÇERİK VE ŞEKİL UYUMLU. OKUMAK HAZ VERDİ.AKICI,DÜŞÜNDÜRÜCÜ,DUYUMSATAN ŞİİRDİ. KUTLUYORUM VE SAYGILARIMLA DEĞERLİ YAZIN DOSTU !
birgün en uzun şiiri yazacağım sana ve oturup bir başıma hıçkıra hıçkıra ağlayacağım şairin; ‘hasretinden eskittiği prangalar’ için…
şimdi anlaşılmanın değil iki gözüm anlamanın tam da sırası….
zaman acımasız iki gözüm bilmem kaç ayrılığa daha sürer sabır merhemini hesapsız
merhaba güzel insan tebrikler. uzun soluklu bir şiir olmuş yüreğin sayfalara dökülmüş aşk zaten başlı başına bir intihar biçimidir önemli olan yaşamak gerçi yaşamak da bir intihardır çoğu zaman diye bir şiir yazmıştım sen yine yaşayarak öğren hayatı aşkla ayrılığın arasındaki ince çizgide yürüdüğün gün farkına varacaksın yaşadığının aşkal kal güzel dostum yüreğindeki çocuk hiç üşümesin
merhaba güzel insan her şair ayaklarının üstünde durmasını bildiği günşairdir sen de bunu alnının teriyle başarmışsın bize sadece alkışlamak düşüyor aşkla kal
sağolun, varolun...
saygılarımla selamlar...