MAVİŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Denizleri doldurdun çağlayan rahmetinle Bazen coştun dert oldun verdiğin zahmetinle Hüzünleri silerek tüm iyi niyetinle Pamuğun savaşıyla yeniden uyanırsın Dökersin oklarını sırtıma dayanırsın. İsme gerek yok gelen mesajı paylaşmak istedim. “Afet hanım bu kıta olmamış Neden denizleri Rahmetiyle yalnız yaratan doldurur . Yaratanı kastedmediğin belli çünki yaratana zahmet veriyor diyemezsin şiiriniz çok mükemmel ilk defa bu kıta olmasa şirinizi büyük iştiyakla çok iyi şeyler yazacaktım ama bu kıtanın tamamı şiiri öldürmüş Pamuğun savaşıyla ne demek anlamadım bu cümlede anlamsız bana göre yani Bana göre bu kıta çok anlamsız kalıyor şiirin tamamının güzelliğini yok ediyor saygılar” Bir şiir yazıyorsunuz, herkesi memnun etmek mümkün olmuyor,herkesin benim gibi düşünmesini de bekleyemem, çünkü fikirleri bana uymasa da şiiri şiir olarak değerlendiririm her zaman. Fikirler değil şiir tartışılmalı diye düşünüyorum. Bu şiiri Yaradan’a yazmadım, zaten başında da belirttim olmayan şeyi düşünmesinler diye. Semavi: gökle ilgili anlamında da kullanılır. Üstelik halk arasında doğru veya yanlıştır onu bilemem yağmura rahmet denir. Bazen yağan yağmur zahmet de veriyor sunulan rahmetin yanısıra. Selleri düşündüm orada. Ve pamuğun savaşına gelince şiirde birnesneden bir olgudan bahsederken ismini mi söylemek gereklidir, pamuk, bulutlardır. Bulutların çarpışması sonucunda gök gürleyip yağmur yağmaz mı? Hepimiz insanız hata yapabiliriz, yanlış da düşünebiliriz. Ne yazsam birilerine dokunuyor en iyisi susmak galiba….
|