BEN ZATEN SENI IS OLSUN DIYE SEVDIM.. MIZAH.. :)) GIRGIR.. :))
HAYATDAN SIKILMISLIGIN VERDIGI BIR KAC...ISTI SENIN SEVGIN HERGÜNÜN AYNILIGINDAN YAKINIRKEN BELKIDE UGRASACAK COK SEYIM OLMAYISIMDANDI SANIRIM BIR TAT BIR TUZ ALAMAKTI YASAM SALATASINDAN; KENDI ADIMA.. ILLEDE SEV DIYE SEVMEDIM KI BEN SENI ISTERDIM ASLINDA BUNU INANDIRDIGIN KADAR GERCEKTE OLSAYDIN LAFININ ARDINDA DURSAYDIN.. BILEMEDIM KI ! SEN MEGERSE YALANCI DOLMA YAPIMINDA COK BASARILIYIMISIN.. VE BUNU COK SEVEMEKTEYMISIN.. HAYAT MUTFAGINDA ASI YALAN OCAGI DOLAN OLANLARDANMISIN.. BUNA RAGMEN ATESI IYI KULLANANLARDAN... MERCIMEGI FIRINA VERIP DIBINI YAKTIKTAN SONRA YÜZEYSEL KASIK CALANLARDANMISIN... ALDIGIN TADIN DILINDE BIRAKTIGI MAYHOSLUK ILE AGZININ TADINI DÜZELTMEK ICIN ÖNÜNE GELENE SULANANLARDANMISIN... BEN BEN ISE ISTE NE DIYEYIM SAYENDE BÖYLESINE BIR SIIR DE YAZA BILENLEN YAZDIGI SIIRIN OKUNURKEN INSANLARIN YÜZLERINDE BIRAKACAGI SASKINLIK TEBESÜM SACMALAMIS MIMIKLERININ BIR TARIFCESI OLACAGIM.. SON BIR SÖZ MUTFAGIMI TEMIZLEMELIYIM ARTIK BEN ZATEN SENI KENDIME IS OLSUN DIYE SEVDIM..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ZATEN SENI IS OLSUN DIYE SEVDIM.. MIZAH.. :)) GIRGIR.. :)) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ZATEN SENI IS OLSUN DIYE SEVDIM.. MIZAH.. :)) GIRGIR.. :)) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))))