(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEBEBİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEBEBİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sensizliğin sesinde, yalnızlığın doruklarında... sebebim sensin. ............. s'ler önemli hayatımızda. sevgi-sevinç-saadet- sen-ses-sebep-------aliterasyon çok doğru yerinde...Bazen az söylemek çok söylemekten daha etkiliyse bu şiir örnek işte...Çok kutluyor, sevgi ve selamlarımı gönderiyorum Sevgili Seyide Hanım.
üç satıra sığdırılan ama sensizlik adına ifade ve içerikte bir roman dı neffiissttiii.!! kaleminize ve gönlünüze sağlıklar efendim. selam ve sevgilerle...
Sevenin yaşadığı tüm duygular sevilenden gelmektedir...Güldüren de O, acı veren de O'dur...Mutlu olmakta sevilenin elinde, olmamakta...Şair bu yüzden kısaca özetlemiş; "sebebim sensin" diye...Tebriklerimle...Entellektüel.
Sen Sen Sen Sennnnnn??????? Ahhh onlar onlarmı yokmu onlarrrr:))) Tebriklerrr ablacımmm yaptın yine yapacağını 6 kelimeyle anlattın duygularınıııı:)) Öpüyorummm
Bu ne güzel üç satırlık,duygu yüklü bir şiir...Kıskançlığımdan hiç bir şey söylemiyorum. Sayfanıza saygılarımı bırakıp,daha fazla kıskançlık krizine girmeden ayrılıyorum. Yüreğinize sağlık.kaleminizdeki duygu mürekkebiniz bitmesin.
Sevdamın içinde
Ebedi her şeyimde
Var olan sensin
Kurur da yeşeremezsem
Bilesin sebebi sensin
Yürek sesi enfezti derin ve içten YÜREĞİM hissetti sevdanın büyüklüğünü .. ALKIŞLIYORUM