(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORULAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORULAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçten, güzel, duygu yüklü ve anlamlı bir çalışma; tek kelimeyle, harika! Sanırım 41. yorumu yapmak bana nasip oldu; 41 KERE MAŞALLAH! Yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, dost kalem.
Hece vezinini çocuk oyuncağı kadar kolaylaştırmış ve o derece de güzelleştirilmiş, konu, ses-musiki, ( kelimelerin içindeki gizli olan) çok hoş olmuş. Syfasını ilk gördüğüm ve ilk şiirini okuduğum şairi takibe değer buluyorum. Şair mekteple medreseyle olmuyor. İşte örnek. Bu kardeşi kutlamaya kelime bulamıyorum. En kalbi duygularla selam ve muhabbetle.
Kutlarım Mustafa Bey.Şiirinizi defalarca okudum.Bir o kadar da dinledeim.Sürükleyici etkileyici manidar.Tam anlamıyla mükemmel.Ayakta alkışlıyorum.Herdaim Var olunuz.Saygılarımla..
Yaşanmışlıkların olumsuzlarıydı şair kalemiyle şiire yüklenen..
Sorgulamak beşerin fıtratında olan bir mevhum, bunu şiirde şiir diliyle yapmak ise usta kalemlerin işi olsa gerek tıpkı bu nadide eseri yazan şair dostumun kalemi gibi..
Güzel vede anlamlıydı, şiir kusursuzluğun doruklarından sesleniyordu biz okurlara, haz alarak okudum tebrikler..
Yaşamdan kesitlerle sorgulamalar.. Karamsar ama çok anlamlı sözcükler.. İyi ki varsınız arkadaşım..Şiirlerle.. Yürek sesinizi kutluyorum.. Saygılarımla..
Hasret yüklü kervanlara katıldım Parçalandım haraç mezat satıldım Sığındığım her köşeden atıldım Kusur muyum ben dünyaya geleli?.
Kağıt defter bulaştı hep eleme Çok mu soru sordurdum bu kaleme? Diyin dostlar fazla mıyım âleme Küsür muyum ben dünyaya geleli?.
Degerli dost şairimmin dizelerini karamsarlık bürümüşşşş Biz sizi ve dizelerinizi çok seviyoruz harika bir şiir okutturdunuz bizlere Tebrik ederimmm Harikalar yaratmışsınız uzun olmasına ragmen çok akıcı anlaşılır ve bir bütünlük var dizelerdeeee.Tebriklerrrrrrrrr
Gözükmesem dahi bulunca yiyor Şükür de etmiyor hamt ta etmiyor Bir tane kapanı ipte tutmuyor Mesir miyim ben dünyaya geleli? Benden de güzelliğe bir terlik hediye tebrikler dostum.