yasaklı bahçelerdeki kiraz ağaçları gibisin. çitin öbür yakasından nede güzel görünüyorsun... şeytan diyor git alıver bir avuç. adem in elması kadar lezzetlimisin? değermisin cennetten kovulmaya? cayır,cayır ateşlerde yanmaya? yok be güzelim değmezsin. sen karşıdan daha bi güzelsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEYTAN DİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEYTAN DİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İkilemde kalınan anlarda kaleme alınmış bir şiir.Şeytan şeytanlığını yapmış ama kandıramamış:)) Şiirini en kalbi duygularla kutluyorum Can.Gönül dolusu selam ve saygılarımla ...
Sevgili yazarım,yüregine saglık,güzel bir çalışmaydı,kaleminizi yüreginizi kutluyorum.Herşey yerinde güzeldir tüm sıcaklıgı ve masumluguyla.Gül dalında sevgi kondugu yürekte güzeldir.Güzel yüreginizi sevgiyle selamlıyorum.
Hanımefendi hiç kimse için kovulmaya değmez.Hesap günü herkez birbirinden kaçacak.Eğer bir gün kendinizi ateşe gider görürseniz sizin gidişiniz Hazreti İbrahimin gidişi gibi olsun sadece Allah için.İşte o ateş Gül bahçesi olur.
yasaklı bahçelerdeki kiraz ağaçları gibisin. çitin öbür yakasından nede güzel görünüyorsun... şeytan diyor git alıver bir avuç. adem in elması kadar lezzetlimisin? değermisin cennetten kovulmaya? cayır,cayır ateşlerde yanmaya? yok be güzelim değmezsin. sen karşıdan daha bi güzelsin..
EVET CAN ŞAİREM SEVGİ DEĞERLİ DEDİKSE YANMAKTA O KADAR KOLAY DEĞİL YANNİ:)) TEBRİK EDİYORUM GÜZEL TEBESSÜM ETTİREN AYNI ZAMANDA DA ANLAMLI GÜZEL DİZELERİNİ.SELAM SEVGİMLE.