(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAYACAKLARINın PORTRESİ(1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAYACAKLARINın PORTRESİ(1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her sevda bir facia ya da bir veda oluyor ben yüreğimin kapılarını aşklara kapadım sevgilere açtım aşk binbir ihtimalli bir şeydir ihtimallerin üstüne kurulu bütün mataritem sevgiye dair artık bugün sana aşık olan yarın bir başkasına aşık olabiliyor hatta sen bile bir aşkın içindeyken başka bir aşkın çekim gücüne yenik düşebiliyorsun sen sevdiğine bütün hayatını hediye ederken o kendini başkasına hediye edebiliyor aşk özneldir sevgiyse nesneldir aşk her şeye ve herkese duyulan sevgimizin birikip tek bir kişiye doğru akma halidir sevgiyse herkese ve her şeye doğru akma halidir aşk iheneti ve kendini sevgiyse sadakatı ve fedekarlığı düşünür. aşk insanoğlunun ihtiyacı gereği hayatına sevgiyse insanoğlunun doğası gereği yüreğine bırakılmıştır. Sevgide son yoktur. Sevgiler hiçbir zaman son bulmazlar. Biten sevgiler yoktur, bitmiş gibi görünen sevgiler vardır. Sevgi ölmektir,ölebilmektir. Yüreğinle gülümseyebilmek,insan olabilmektir.'
SERBEST DİZELER DE OLSA,SES UYUMLARI AHENKLİCE OKUTTURUYOR ŞİİRİ. İÇERİK YİNE KARAMSAR DUYGULARLA SARILMIŞ. HER DUYGUYA YER VAR DİZELERDE. SEVDA,AYRILIK,HÜZÜN,İHANET,PİŞMANLIK...OKURA GÖRE DEĞİŞECEK YORUM. BEĞENİYLE OKUDUM,GENÇ ARKADAŞIM. MUTLULUK ŞİİRLERİNDE BULUŞALIM. SEVGİLERİMLE !
epey uzun bir şiir 6 seriden oluşaşak galiba takip ederseniz çok memnum olurum mutluluğumun kayıp uzaklara gittiğ günlerde yazmıştım bu şiiri sevgilerimle...
Kederle kulaklarına değen aşk ve hüzün dolu şarkılar
Yalnızlığından çıkagelen şiirler duyacaksın bazen
Yaşlarla dudaklarına düşen acı ve hüzün dolu şiirler
Sana ağıdını mırıldanacak kalbin duyacaksın
Kirpiklerinde asılı kalan yaşlarla uyuyacaksın
Kederden titreyen dudaklarına yuvarlanacaklar
O iri beyaz gül rengi hüzün çığlığı gözyaşların
evet evet ben hep şiirlerde ve türkülerde sevdanın en safını en katıksızını gördüm.yüreğin güzel sevdalarla herdaim dolu dolu yaşasın...