ey ümidi ziyan edilmiş hayatı kelebek ömrü gözleri asırların yaş(l)anmışlığı ey yüreği katledilmiş genç kadın!
ellerim de atıyor kalbin Zelal; gel önce konuşalım otur şöyle yamacıma dinle anlatacaklarımı
kırarsam bir canı kırılandan daha çok acıyor canım tuz buz olup dağılıyorum gözlerime kesik canlar karışıyor kan damlaları döküyorum
neylersin Zelal, ah şu yazgı... herkes öfkeli, biraz telaşlı yetişemediklerini bile bile hayatın rüzgarına savuruyorlar hala düş kırıklarını!
yolları tutsak Zelal! şehirleri prangalasak ama ne fark eder ki? engel tanımıyorlar Zelal seni/beni anlamıyorlar gel/gitlere bırakıyorlar eteklerindeki çakıl taşlarını…
serseri mayınlar pusu da bir ses etse ismin can alıcılar yağacak gökten dolu gibi gözyaşlarımıza… bu dünya bize fazla Zelal, fazla!
hayata göz kırpsak göz yummuyorlar Zelal! küfür sanıyorlar, üç kuruşluk umudumuzu!
gel Zelal, ne olur gel! laleleri, sümbülleri konuşmalıyız daha maviyi, eflatunu ve siyahı anlatmalıyım sana…
hadi ;
-kimliklerimizi gömelim, ruhumuzu ekelim toprağa, ümidimizi yeniden doğursun diye toprak ana-
fulya/ocak2011
*** IĞDIR’da önceki gece evlerinde 21 yerinden bıçaklanarak öldürülüş halde bulunan 16 yaşındaki lise öğrencisi Zelal Ş.’nin, ‘töre’ kurbanı olduğu ortaya çıktı. (3 Ocak 2011)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zelal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zelal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.