YARADAN Dedi; Yarattık Adı: Yaratık Kalbi, Kararttık, Karaya attık. Bahtı; Karanlık Görev: Dindarlık Esindarlık Ömrü; Kesin darlık... Hayat; Bir anlık... Tık! Tık! Tık! Ve Tık! Sonu Mezarlık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞTAN (yine) BAŞA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞTAN (yine) BAŞA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİRİNİZ BAŞTAN SONA İBRETLİK; OKUNACAK,OKUNDUĞU ZAMANDA HİSSE ÇIKARILACAK BİR NASİHAT TEBRİKLER BANA BİR ŞEYLER (DOĞUM, SONRASI ÖLÜM) HATIRLATTIĞINIZ İÇİN AYRICA TEŞEKKÜRLER
ne dedin sen yine... görevimiz dindar bir şair olmak ama yetersiz geliyor ilham... Sitemsiz de olmuyor ki şiir,ufacıktan attım içine işte, tat veren bir tutam tuz misali...
serbest şiirde de çok iyi ve başarılısınız değerli Afet hanım fakat ben sizin hece şiirlerinizi daha çok beğeniyorum her ne kadar yorum yapamasam da okumadığımı sanmayın...bilin yeter benim için efendim, kutlarım,saygımla,selamlar...
Bu kadar kısa yolda peki neden kalbi karartıyoruz.O kararmasa ne hayat darlıkla geçer,ne de bu kadar karanlık olur.Umarım bu yolculuğumuzda kalbimiz imanla dolu olur.Elinize sağlık.Sevgilerimle
YARADAN Dedi; Yarattık Adı: Yaratık Kalbi, Kararttık, Karaya attık. Bahtı; Karanlık Görev: Dindarlık Esindarlık Ömrü; Kesin darlık... Hayat; Bir anlık... Tık! Tık! Tık! Ve Tık! Sonu Mezarlık...
MEZARDAKİLERİN PİŞMAN OLDUKLARI ŞEYLER İÇİN ,DÜNYADAK,İLER BİRBİRLERİNİ KIRIP GEÇİRİYORLAR..(.İmam'i gazali..h.z..)güzel yazı dizesi...teşekkürler...